Monday, April 14, 2008

bOLa..bOLa..bOLa..


Letihnya.. Makin banyak pulak kerja aku kat sini.. Tapi tak pe la.. Tadi kawan aku si Adini dah sound "kerja baik² dowh"...

Semalam aku teman tunang tercinta gi main bola kat Stadium Mini Shah Alam.. Kul 11pm cam tu baru balik.. Masa On the way nak ke Shah Alam tu ada la sesuatu perkara terjadi yg membuatkan aku tersentap sampai ke malam..bukan sampai kemalam, tapi sampai ke pagi.. Aku tak boleh tido..kul 3am baru aku dapat lelapkan mata.. Dan sekarang mata aku seperti mata ikan emas.. mengantuk..Lagi² lepas makan tadi... Ntah la..aku pun tak pasti patut ke aku tersentap semalam tu. Jiwa aku ni cepat sangat tersentuh sejak bersama tunang tercinta... Dia terlalu memanjakan aku selama perhubungan kami. Jadi, bila sesuatu diluar jangkaan terjadi,aku cepat sangat terasa.. Padahal untuk relationship sebelum ni, lagi macam² dugaan yang datang pada aku,tapi steady je aku tangani.. Tu la "Sayang, sayang dah terlalu memanjakan saya sayang"... Ish... teruk betul la aku ni.. Pagi tadi lepas aku salam dia,biasanya dia akan cium dahi aku. Tapi pagi tadi dia tak cium dahi aku. Itu pun aku boleh terasa.. Apa nak jadi ngan aku ni..? Nak datang bulan kot..hehehe.....

Petang ni aku kena lepak kat ofis sampai kul 7.30pm la nampaknya.. Sebab kat hotel Istana, tempat kerja tunang tercinta, ada selection untul futsal inter Tradewinds... Bola lagi...Bola bola bola..Makan bola, Minum bola, Tido bola.. Saya ni ditempat nombor berapa agaknya sayang kan..? Erm..Inter Tradewinds - Ini bermakna nanti, Tradewinds Hotel & Resort
(company tunang tercinta) dan Tradewinds Plantation akan berjumpa...hehehe...nak sokong sapa ek...!!

6 comments:

NorAzrin MohdNawir said...

weh..aku pon sentap gak mlm td tu...nak tau cite? aku cite kat entry arini k...same lg kite ni..merpati ke?? ok la tu..!!!

misz_dini said...

sokong akuuu!!! chelsea...chelsea!!

Nurmala Mazlan said...

pale hotak kau chelsea...chelsea..

NorAzrin MohdNawir said...

bengong nye pen...uih...gambar ni ke yg susah sgt ko nak upload tu? patutla...jauh sgt...x nmpk..patut pon si pen igt chelsea..huhuhuhu

Nurmala Mazlan said...

itu gambar si krol masa men bola malam tu...aku zoom dari jauh je..segan aku nak turun padang tu... ramai sangat org..aku kan pemalu..!!!

Anonymous said...

aa... sis kan mmg pmalu sgt2... ckp pun pelan jer... hehehehe