Monday, December 28, 2009

kARaOkE @KTV aMPaNg pARk

Salam uolls..

Hari ini adalah hari malasssss~ wwaarrgghhhhhhh *yawn*

Hari Jumaat aritu aku gi karaoke dengan Eryn & Mimy kat KTV Ampang Park…wuaaaaa~ memasing bawa pasangan..aku je single nok.. Sayang tak minat nak join² aku gi karaoke ni..uhuks`

Tapi tak pe jugak..sebab aku boleh menggedik lebih.. wakakakaka~ Kalau sayang ada, pergerakan aku diperhatikan..miahahaha~ enjoy.. Happening~

Memasing badan da’ bomb… bila nyanyi lagu rancak tu x sedar² diri nak melompat² jugak.. Lepas tu 3-3 termengah² tahap hell…wakakaka~

Jom..layan gambar~

Skit je gambar ni.. Nak tgk lagi gambar² sila la ke facebook ye.. Aku akan upload sumer kat situ..caiyookkk~










21 comments:

its me said...

ehhh gambo mcm cilaka la gambo aku tu...ko tak leh edit ker nok bg gojes sikit kekeke...mcm pompuan baru lepas kene rogol jerk...

ape pun aku sgt sonok woooo..kekekeke

Zumie said...

wah2
bestnye..

:)

Unknown said...

tak per menari nih pun satu senaman gak kan

Pepel BoNda AmaNi said...

walaweh karok xajak pung wei..best nyer..dapat berjimba...
ala menari jerk..apa yang penting kita hapie... enjoy..pedulikan...

Mimy Hamid said...

giler babas pancit tau tak...punya la sakan menari pastu bila nak nyanyi semput...karaoke lagi pasni..mmg da bombastic...mak suka layan korang semua yang gilerssssssssss

Nurmala Mazlan said...

Ms AiReEn MoHd,
aku tak reti menipu nok..aku jujur..wakakaka~

MiSZuE,
mmg best dik

Nurmala Mazlan said...

iena,
tu la pasal..termengah² kitorg

PuRpLeLiCiOUs LoVe,
hahaha~ len kali aku ajak ko ok..ko jgn banyak hal lak nnt

Nurmala Mazlan said...

Mimy Hamid,
best nok.. mak pon suka layan korang yg gila babas...caiyok!!!pasni kita gi berjimba lagi ye nok

Anonymous said...

rajen betul berkarok ek !

Nurmala Mazlan said...

Uruchimaru @ kf,
yeay!!!! best

dialicious said...

hamboi hamboi..seronoknyeee die..sayang awak mane tu?heheh
mesti suara best ni!

Nurmala Mazlan said...

dialicious,
diah!!! sayang kita x suka join kalau kita gi karaoke..uhuks~

Yanmie said...

kikiki...sngat comei ketiga2nya...

khairulnizam said...

tgh2 nyanyi tu klu sy lempar ular getah ker,,cicak hitam besar ker,,rs kansel terus nyanyi...then terus blik kan syg,,,hahahhaa.....

adha said...

HUWAHHH G KARAOKE ......

Anonymous said...

Amboi..sonot sakan!! Semuanyer Chomel2 belaka:-D

Anonymous said...

Amboi..sonot sakan!! Semuanyer Chomel2 belaka:-D

Kamsiah yusoff said...

HUHU..PASNI LEH RAKAM ALBUM LA YEA..ATAU MASUK JGN LUPA LIRIK HEHE...
MAAF LAMA TAK MASUK BLOG MALA,BKN APA..ANAK2 DOK UMAH,DIA ORG KONKER PC,LAPTOP...
WAJAH BARU BLOG MALA CANTIK,FRESH,SEJUK MATA MEMANDANG..

Nurmala Mazlan said...

Yanmie,
paling comel~

khairulnizam,
alah...syg jeles sbb x dapat ikut..huhu~

Nurmala Mazlan said...

adha,
best!!

Aida,
Aida pon comel kan? hehe`

Nurmala Mazlan said...

Kamsiah,
hehe..tak pe kak