Tuesday, October 26, 2010

Lagi Lagi rAYa

Malas nak tulis apa-apa
Korang tgk je la gambar ni ek
Ok2...Janji!! Ni last entry pasal Raya
Wakakakakakaka~









18 comments:

KAK RAINBOW said...

WAHHH MALA MASIH ADA MOOD LAGI RAYA YE

~daRLee ZuRiS~ said...

raya dh habis lah yang
raya depavali je ada.hehee

Lieya said...

Mak oiiii mala.... org dah nak masuk mood raya haji, mala masih ngan mood raya puasa. Heeeeee

eLLy said...

ala dik ko sambung je sampai raya haji tak pe .. janji ade n3 huhuhu

attyfir said...

kty pun minggu lepas masih ade jemputan raya lagi..

Nurmala Mazlan said...

NURUL,
Mood Raya dah xde...Tapi gambar yg belom dijadikan entry masih ada...Ngeeeeee~

~dARlee zURiS~,
Selagi belum deepavali, diriku tetap beraya..ahaks~

Nurmala Mazlan said...

Lieya,
Hehehehehe~ Wakakakakaka~ Tak terkata kak

eLLy,
Kannnnnnnn?? Kak Kan....

Nurmala Mazlan said...

atty's ,
Haaaa...raya lom abis kan? Hiks~

arianna adrizal said...

lapar pulak tgk mkn2 =)

Nurmala Mazlan said...

arianna adrizal,
Hehehehehe~

Kaseh NazLieza said...

wah...akk raya sakan ea..

Nurmala Mazlan said...

Kaseh NazLieza,
Hehehehe~ setahun sekali dik :)

Kamsiah yusoff said...

mala..curtain tu cantik la..simple ja coraknya tp mmg cantik...

Nurmala Mazlan said...

Kamsiah,
Jenuh kak kita cari patern yg simple gitu..hehehehe~

Zikri Husaini said...

wah akak layan raya lagi tuh...yela raya haji pun dah nak dekat...hehe

Nurmala Mazlan said...

Zikri Husaini,
Ketinggalan keretapi

Unknown said...

mala, dah pkennen ker? shiemz pun baru lagik.. InsyaAllahsama2 berdoa k

maybe said...

I'm appreciate your writing style.Please keep on working hard.^^