Tuesday, June 28, 2011

kENaNgAn mEngUsiK JiWa


Meh aku nak cerita pasal baju ni..
Walaupun dah lama. Dah 4 tahun~
Tapi baju ni ada sentimental value kat aku~
Sekarang kalau aku pakai baju ni dah ala² balut cempedak je ghopanya..
Tapi aku tetappppp nak pakai...Kerana????~

Baju ni baju yg aku pakai masa pertama kali nak keluar dating ngan sayang..Hak Hak~

Dulu baju ni aku pakai dengan legging..Sebab masa tu baju ni cam longar jugak la kat aku..Baju longgar pakai dengan legging ok la kan? Skang baju ni cam dah ngam² melekat di badan aku..Mmg tak sesuai aku nak pakai dengan legging melainkan badan aku cam Nasha Aziz.. So, disebabkan aku nak jugak pakai baju ni, sekarang aku padankan ia dengan kain...Haaa...Ayu gitu Nurmala Mazlan...Lalalalalalala~

Lagi satu, sebelum terlupa. Baju ni ex-boyfriend aku yg belikan..Ekekekekekeke~ Lagi lah ber'double' sentimental value untuk aku...Ngeeeeeeeee~

Sekian Terima Kasih. Nanti kalau ada masa, aku try update baju masa 1st time aku bertentang mata ng sayang...Hahahaha~ Masih ku simpan tau..Sayang nak pakai sebab takut buruk~

Peace Yawwwwww!!~

12 comments:

Lieya said...

Warghhh mmg super double sentimental valuenye mala oiiii

attyfir said...

banyak tul sentimental valuenya baju ni mala

Nurmala Mazlan said...

Lieya,
Hahahahaha~ Kannnn??? Double Trouble sentimental Value

atty's,
Tu la..Sayang nak buang..Ekekekekeke~

pRincESs_N said...

hoho..bj ex bf blikan..pkai 1st date gn hubby...kekeke

Nurmala Mazlan said...

pRincESs_N,
Hahahaha~ Itu le pasal..Kebetulan gitu..Ada lagi satu baju..Hubby suka kita pakai baju tu..sbnrnya baju tu hadiah besday ex-bf belikan dulu..Ngeh3x

eLLy said...

hahaha memang sengusik jiwa gitu ;p

Nurmala Mazlan said...

eLLy,
Amboi!!~ Ayat apa tu? Sengusik..Hahaha~

Unknown said...

emm...sebuah kisah klasik tue !!!

Nurmala Mazlan said...

Uchi kay-f @hmad,
Klasik la sangat..Hiks~

Mimy Hamid said...

uitt teringat ingat nampak..hahaha..annivesary kena pakai nok

Nurmala Mazlan said...

Mimy,
Hahahaha~ tak kosa la aku..

its me said...

ex bf ko bg ..ko plak pakai jumpa kekasih ati...terbaek nok...aku ade baju aku clash dulu..aku simpan lelame benci aku buang