Monday, August 8, 2011

pEstA DuRiaN

Happy Monday uolls~ Aku sangat pasti yg hari ni confirm la memasing tgh blues kan? Ahaks~

Tak yah nak blues sangat la..Meh dgr aku citer..

Hari tu sblm puasa, umah atuk aku ada buat kenduri sempena nak sambut puasa ni la. Jadi semua sanak sedara, sepupu sepapat semua la berkumpul kat umah atuk aku..

Bila dah berkumpul ramai2 tu macam2 cerita la keluar..Tetiba keluar cerita skang ni musim durian..Sana sini ada jual durian skang...Pesta " RM10 makan sampai mati" pun ada... Wakakakakakaka~

Jadi bila dah cerita pasal durian, mula la memasing.. "Eh, ko belanja la..Ko la belanja..Ko la belanja..."Sudah nyer aku cakap "Tak yah susah2.. Skang bak sini sorg hulur RM10"

Dah buat collection, sepupu aku g beli durian...

Haaaa....Hambek ko!!!!~ Makan la durian sampai lebam...Pesta durian di rumah atuk!!~ Ngeeeeee~

Muka aku mmg aku x upload la....Sebab aku tukang amik gambar kan? Yang lain sibuk melantak durian... Di samping, muka aku sedang makan durian adalah tidak elok untuk tatapan umum.






11 comments:

sHi Ma said...

best ooo dapat makan durian reramai mcm nie.. tp bulan pose xelok lah makan, panas melampau nnti, hehehe

Nurmala Mazlan said...

sHi Ma ,
Aku cam nak makan lagi la..Terasa² durian kat tekak aku nih`

Kamsiah yusoff said...

akak suka buat kuah durian mkn dgn roti jala

@e_da said...

adoii sedapnya.... makan ramai2 baru syokkk

Mimy Hamid said...

menangis la aku tgk durian nok..bensi bensi

Admin said...

Sedapnyaaaaa ... :)

Nurmala Mazlan said...

Kamsiah,
Sedap kan kakk..Kita suka makan ng roti biasa tu jeks~

@e_da,
Makan reramai baru feel..Hehehehe~

Nurmala Mazlan said...

Mimy Hamid,
Tak pe la nok...Bersebab kan? Baby ko tu lagi penting...Ko nak tgk aku pulak yg menangis ke?~

Nurmala Mazlan said...

HasrulHassan [HH] ,
Sesungguhnya durian mmg sangat sedapppp!!!~

lily lotus said...

terbaiklah! so lebam tak makan durian, hehehe

Nurmala Mazlan said...

lily lotus,
Meeemeeeee arr durian terbaikkk..Hahahaha~