Wednesday, March 28, 2012

zOo NegARa

Aritu aku dapat sms dari Thrisha...

"Pet, kita bawa anak ko gi zoo nak ahad ni? Dah lama tak gi zoo sesejak dah tua bangka ni..Amacam?"

Aku reply... 

"Aku ok jeks..Auntie Tsha belanje"

So, hari Ahad tu, 4 March 2012, kami bertiga pun pergi lah membuat lawatan ke Zoo Negara..

Aku tgk Khaleef rileks jeks...cool jeks....
Aku ngan Tsha pulak yg macam buang tebiat tak pernah g zoo..
Wakakakakakakaka~

Enjoiceeeee the picture ye kawan²...Ahaks~
















Masa tgh lunch tu kitorg nampak suami Sazzy Falak kat restoren tu jugak. Tgh beli makanan..Kitorg cam bajet maybe dia ada show ke, ada photoshoot ke kat zoo tu..

Sekali esoknya aku try buka fb Sazzy Falak.. Aku nampak dia post gambar dia naik keretapi kat Zoo tu. Caption kat situ katanya "Bawa the twins jenjalan kat zoo with daddy"

Maknanya time aku nampak suami dia tu, dia mmg ada jugak la kat zoo tu kan? Kerugian sungguh!!~ Kalau tak harus amik gambar nak tayang kat uolls~












Balik dari zoo tu aku singgah umah mak.
Letak Khaleef kat umah mak sebab aku tgk dia pun dah kepenatan dah tu..

Yang sebenarnya aku ng Tsha nak merendek kat Tutti Frutti..
Aku tak moh la bawa Khaleef sbb dia nak tido time tu..Dah layu dah..
Lagi pun kejap jeks Mommy ber"Tutti Fruitti"
Tak sanggup tinggal buah hati lelama kat rumah..





12 comments:

♥ Vna ♥ said...

mala, aku jadi pegi hari tu..enjoy betul Kira :-)

besok aku update pulak...

Nurmala Mazlan said...

Vna,
Hehehehehe~ Silakan update..

Unknown said...

dh besar bdk tecik tu :)

Nurmala Mazlan said...

Bada,
Kan?? Alhamdulillah~

Mimy Hamid said...

aku ta sabar nak bawa anak gi zoo huwaaaaaaaa

Nurmala Mazlan said...

Mimy,
Sabar ye nok..Ko jgn over!!!~ Ko tu pantang pun lom abis..Hahahahaha~

Unknown said...

kalau taj boleh tak photo sama2 ngan sazzy kan? cermin mata mak ngah besarnya ..heeee
#thanks sudi jengah dan komen entri saya
Lagu Zizan Dan Kaka Bawaku Pergi Bakal Diharamkan

intanmaria said...

huhuhuhu..dah lama seh tak visit blog ni..

khaleef pun dah besar..

:D

YanDarwisy said...

gi zoo memang teruja. tapi last year pegi tgh syiok2 tgk kerbau ader endon tgh sidai kain disebalik tembok blakang utan..bleh?.. hutan jadahnyerrr...

Nurmala Mazlan said...

Ar Mujahid,
Tu la..Kalau x dpt amik gambar ngan Sazzy Falak...Anyway, Terima kasih kembali :)

intanmaria,
Tu ler..Pasni rerajin la singgah ek..Hehehehe~

Nurmala Mazlan said...

YanDarwisy,
Hohhh??!!~ Camne leh ada org situ??

its me said...

yg comel badak tu...apsal ko tak amik sebelah die nok...kalau aku tobat la kan...bintang yg harus aku hindari,badak, gajah, tapir...muakakakakka