Wednesday, October 30, 2013

kAwAN yANg hEBat

Kawan... 

Tak dapat aku bayangkan macam mana hidup aku tanpa kawan²..

Kawan suka.. Kawan duka.. Kawan nak bergurau.. Kawan bergelak ketawa..Kawan nak share masalah..Kawan menangis~~ Haishhhhhhhhh..

Kita sayang kawan² kita!!!!!~

Alhamdulillah.. Aku dikurniakan kawan-kawan yang HEBAT!!~ Sangat hebat!!!~

Sudi bersama aku susah dan senang. Berdiri.. Berlari.. Terjatuh..Terduduk..Tersungkur.. Mereka ada dengan aku..  Most of all, diorg terima diri ini seadanya ..

Sayang korang!!!~  ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 

Thanks kawan-kawan ku yg SUPER HEBAT!!!~

Family isn't not always about blood. It's about who's willing to hold your hand when you need it the most.



**Gambar sebahagian kawan² aku yang hebat tu.. Sebahagian jeks tau.. Nak letak semua tak mampu~~ 








6 comments:

MommyQaseh said...

Alhamdulillah mala..syukur mala ada kwn yang ada bersama di dlm apa jua keadaan.btw,azie hrp mala tabah menghadapi hari dpn mala.azie tau mala kuat.

Nurmala Mazlan said...

AzieFirdaus Kamarudin,
Terima Kasih Azie...

Unknown said...

Hai mala...lama xlwt awak...semoga sihat & ceria...:-)

Nurmala Mazlan said...

Bada Ariff,
Hehehehehe~ Tak berapa sihat.. Baru baik demam ni..

Mimy Hamid said...

nok rindu kau...muahh..aku xde fb nok tu yg rindu nk tgk ko tu

Nurmala Mazlan said...

Mimy Hamid,
Rindu ko jugak nok!!!!~
Nape ko deactivate fb ko?