Wednesday, July 4, 2018

bERaYa rUmAh kAk LiZa

Last week, msg group whatsapp dengan kawan kawan lama, atau lebih tepat akak akak masa kerja kat office lama dulu. Nama whatsapp group pun OTAI MASIH BERBISA. Dah tentu lah ahli² nya pun otai. Kiranya aku lah yg paling muda belia dalam group whatsapp tu. Kui kui kui~~

Saje lah sakat akak tu minta dia buat makan². Lama x rasa air tangan dia. Sekali bebetul dia buat kauuuuuuu!!!! Dia suh dtg umah dia hari Sabtu dalam kul 3pm.

Bila hari Sabtu tiba, ikutkan malas nak pergi. Sebab kitorg anak beranak dah terbongkang kat umah. Wakakakakakaka!!~ Dah tak larat kot menunggu hari ni. Tp sbb dia dah masak. Kalau aku x dtg mmg terlingkup pinggan mangkuk tu kat kepala aku.

Pergi la jugak kami anak beranak ke teratak Kak Liza.

Macam biasa lah, aku ngan Kak Liza ni kalau berjumpa mmg tak boleh berhenti bercakap. Redhoo je lah laki aku tgk perangai bini dia kalau dah jumpa sekufu. Hahahaha~




Medina sengih!!!!



Mommy kena cover perut muncittttt. 

No comments: