Saturday, May 3, 2008

fESyeN tUDuNg siti nURhALiZa

Aku sukakan fesyen. Dan aku suka tgk org lain berfesyen. It's fun to see their style and how they wear their clothes. (Ye la,kadang-kadang aku tak dapat pakai apa yg org lain dapat pakai atas sebab-sebab fizikal).

Satu daripada fesyen yg menarik perhatian aku sekarang ialah fesyen tudung Siti Nurhaliza.

Aku peminat No.1 Siti Nurhaliza. Tapi apa yg aku nak cakap ni bukan sebab aku peminat dia. But I think Siti's tudung is very interesting. Kadang-kadang rasa like its an old fahsion.

It's amazing to see how 'old' style come back again at this year.

Lagipun takkan dia nak pakai tudung litup kot. Dia masih diperlukan dalam industri seni. Lagunya pulak ada yg slow,ada yg rancak. Cuba bayangkan kalau dia pakai tudung litup,pastu dia nyanyi lagu rancak,tak ke buruk dipandang tu. Nanti org mengata lagi. Lantak pi la Siti. Mulut org tak leh nak tutup kan??

So,kesimpulannya,susah menjadi seorg Siti Nurhaliza. Apa je yg dia buat dari masa muda dia sampai skang dah jadi Datin Seri,ada je yang tak kena.

Ok,sekarang, mari kita tengok style-style Datin Seri Siti Nurhaliza. Either you like it or not, it's all up to you.




Kalau korang tak suka cara siti bertudung, let her be.. Tak payah nak susah hati. Dia tak minta duit korang pun.



Kita bebas berfesyen.. Tapi berhati-hati. Sometimes people don't like the way you dress especially kalau orang tu ialah public figure.


Well,ini hanya sebahagian daripada koleksi tudung Siti. You want more? Any comments?

No comments: