Friday, October 8, 2010

rAYa Lagi


Aku tak ingat la ni raya keberapa..
Yang aku tau, masa ni aku makan...makan....makan
Macam mana tak bertambah gemok nak mamposss
Wakakakakaka~

Aku pon malas dah nak citer panjang-panjang
Korang tgk je la gambar aku yg cun lagi jelita ni ek
wakkkkkkkkkkk~ sila muntah ijo~

Open House Umah Rizal Taha


Masa kengkawan datang umah
Tak tau apa aku nak hidang
Aku buat kuah lontong, pastu aku order satay je
Kuah ni aku masak sendiri tau weh....
Bukan mak aku masak~
Sebab ada yg tak caya aku masak kuah lontong ni...
Adeh......







Da' Bomba...wakakakaka~

13 comments:

Mimy Hamid said...

ko skrang mata tak hagakkkkkkk kannnnn...hahahaa...

atty's said...

mesti sedap kuah lontong ..mala masak..!!

nUR_rOsALiNdA said...

Mimy Hamid ,
Hahahahaha~ Aku kan nak caras Rozita Che Wan

atty's,
Tak de la kak..Saya budak baru belajar..ekekekeke~

IdaShah said...

masa nie lah nak tunjuk skill memasak

mesti best that way org ingat mak mala yg masak

hentakbelipat said...

papepun satey tu mmg fav kot..pehhh

nUR_rOsALiNdA said...

IdaShah,
Hehehehe...Tak de la kak..

hentakbelipat .
hehehe...menu wajib tu

mariaariffbaby.com said...

mmm..sedapnya kuah lodeh tuh!
terliur seh kita kat sini..
:)

nUR_rOsALiNdA said...

mariaariffbaby.com ,
Oooo..akak pon panggil kuah lodeh ek? Bila kita cakap kuah lodeh ramai yg x tau...

Iena said...

nok, cantiknya mekap gambar ke2 tu?
cam baby doll

nUR_rOsALiNdA said...

Iena,
Ngeeeeeeeeeee~ Malu i..Hiks~

Redbloodsnow said...

ARGGHHH!!! SYORGA WOOO MAKAN² TUH SUME KAK MALA UII. NANGIS! GULPP GULPP...LAPA TROS :(

nUR_rOsALiNdA said...

Redbloodsnow,
Kuat mentekedarah ko zie..

Kamsiah said...

lontong peberetku....lupa diet kalau jumpa lontong