Thursday, November 17, 2011

gAMbAR jEkS!!~

Masih belum ada lagi cerita yg menarik untuk di'share'
Gambar yg ada ni pun dah berkurun kot!!
Masa ni kitorg g rumah sepupu sayang kat Kajang..
Masa kitorg sampai tu tak de org lagi. So, pas makan sempat la kitorg snap²

Harap maklum ye, gambar Khaleef tak de yang sharp!!!
Mesti cam blur² sket sbb hero kecik aku tu skang adalah tak reti dok diam..
Sangat active :-)






Muhammad Afiq ♥

Adik Ipar ku - Siti Haliza

8 comments:

ChiLaBaey's Spot said...

Comel budak tu, lagi2 gambar no.3....

nUR_rOsALiNdA said...

ChiLaBaey's Spot,
Ikut mummy dia la..Hehehe~

Aleeya (Yaya) said...

uishhh da ensem khaleef...cpt je beso...

nUR_rOsALiNdA said...

Aleeya (Yaya),
Kan kak kan..Jap jeks

ARIFFDA said...

suka tgk n3 bergambar ...ensem bdk tecik :)

nUR_rOsALiNdA said...

ARIFFDA ,
Malas nak baca² kan

So Shy Lady said...

o sudah bsar rupanya baby boy ;D
nnti tepek gmbar khaleef byk2 lg ye...;D

nUR_rOsALiNdA said...

So Shy Lady,
Harussss!!~