Thursday, December 1, 2011

bADai sEMaLaM

Hari tu aku g tgk Badai Semalam ng BFF Nuzul Fadzlyana :-)
"Maceh Yang teman aku tgk teater disaat aku tiada berteman", Ecehhhh ayat tak boleh blah!!~
Novel Badai Semalam ni aku baca masa aku Darjah 5/6 ntah.

Mmg kegilaan ku membaca novel Dulu, Kini & Selamanya.....
Cuma skang ni tak boleh membaca, al-maklum la ada hero kecik yg menuntut perhatian lebih..

Masa memula kata novel ni nak diadaptasi jadi teater, melonjak² hati aku nak pergi..
Tambah pulak pelakon nyer adalah boyfriend kesayangan...
Tambah tergedik-gedik la aku nak g tgk!!~ Ahaks~



Jasmine Hamid

Sebelah Jasmine Hamid tu Ziela Jalil

Comey sangat Erra Fazira pakai baju ni.. Muka dia pun adalah sangat cantik ok!!~

Dari kiri, Fizz Fairuz, Aaron Aziz, Erra Fazira, Umie Aida & Ziela Jalil




Haaaa!!!~ Yang ini adalah kekasih hatiku...Abg Aaron!!! ♥♥♥♥♥










Harus la banyak gambar kekasih hatiku kan?? Ko hado??? Hik Hiks~




16 comments:

NorAzrin Mohd Nawir said...

Beb, sungguh kembar la muka ko ngan Nuzul tu dari dulu kan....??
hehehe... jgn lupe temu janji kite utk Ombak Rindu pula ok?

Mimy Hamid said...

haku tak do...hehehe...kan best fiz fairuz tu ady putra...owhhhhhhhhh....novel badai semalam aku ingat masa darjah baper ntah aku cilok mak sedara aku nya...hehhe

nUR_rOsALiNdA said...

NorAzrin Mohd Nawir ,
Eh...Sama ek beb?? Tu la, dulu masa sekolah siap potong rambut sama fesyen..Hahahaha~

Mimy Hamid ,
Jgn disebut² nama Adi Putra nok..Aku dah stim dah ni..Wakakakakakaka~

eLLy said...

dik Ombak rindu jooommmmmmmmmm

nUR_rOsALiNdA said...

eLLy,
Jommmmm!!!!~ Bila??

suw said...

wahhh best giler..dapat tgk live tu erra n aaron.. :) cunnye die!!

salam kenal :)

nUR_rOsALiNdA said...

suw,
Salam kenal juge :-)

Aidalela said...

lahai dapat jumpe aaron..terkelip-kelip yang tengok gambar nih. hikhik

*peace aaronnnn :)

atty's said...

beshnya lahai jumpa hero pujaan hati ku

dialicious said...

bestnye!izzit better than secret nora?lenkali ajak la i.i xde gang utk tgk theatre romantik cmni.hehe

nUR_rOsALiNdA said...

Aidalela,
Kita lak tak terkelip-kelip mata memandang..Hehehe~

atty's
Pojaan...Hatiku...Cut!!!~

nUR_rOsALiNdA said...

dialicious,
I tak tgk Nora la Diah..Hehehe~

lily lotus said...

aduh! aaron pegang tgn erra...hahaha tetiba :D

Hassan said...

Salam Sejahtera ...
Blog yang menarik ~~~

Hassan said...

Salam Sejahtera ...
Blog yang menarik ~~~

Mrs Pretty In Pink said...

bestnyaaa