Tuesday, May 24, 2011

aKsi kHaLEEf tiDo

Khaleef ni tidurnya dah mula lasak….
Dia suka mengiring kekiri dan ke kanan…
Kekadang sampai cam meniarap...
Kekadang terlentang cam org kaya..
Hahahahaha~ soooo sweet ♥♥





18 comments:

SURIA AMANDA said...

masa ni la dia nak tunjuk dia terror..sgt cumels....

Wina Momma S and S said...

budak lelaki nie mmg lasak!

mala, khaleef dh meniarap belum? Syakil belum le...

Pepel BoNda AmaNi said...

kekekekekek sangat comey hoke.....tengok anak2 tido nie..tenang gila kan..hati tengah marah pun leh cool...

nUR_rOsALiNdA said...

SURIA AMANDA,
Comel kan?~ Hehehehe`

Wina Momma S and S,
Dah²..Masa dia genap² 4 bulan tu dia dah meniarap...Hehehehe~

nUR_rOsALiNdA said...

Pepel BoNda AmaNi ,
Tau xpe..Hilang penat tgk diorg

Ju@Lucky^Mummy said...

alololo... comel nye... tido x ingat dunia...

Luv like this.... said...

khaleef..
sebjik mcm ank auty tau...tido pusing2 360 darjah!!asal kamu suke la kan anak..:)

E K A said...

besar dah anak teruna dia

nUR_rOsALiNdA said...

Ju@Lucky^Mummy ,
Itu la pasal..Tapi time dia x nak tido......Kul 11pm pon dia x tido lagi kak

Luv like this.... ,
Hehehehehe~ Asal kamu bahagia nak...Mummy gembira.

nUR_rOsALiNdA said...

E K A,
Alhamdulillah :-)

Cik Wanie Ghani said...

alololo,
comeynyer dia tido,
sweet sgt2:)

nUR_rOsALiNdA said...

Cik Wanie Ghani,
Comel kan?? Geram je tgk

~kuyam~ said...

aaa..comelnyaaaa :D tido pn comel

adha said...

hahah cam anis...... masa kecik pun cam ni.. mcm gasing tido nye.. skrg ni lagi dahsyatt....... kaki dia kat kepala kita.. kadang2.. melintang kaki dia kat pinggang..

nUR_rOsALiNdA said...

~kuyam~,
Hehehehe~ Terima Kasih

adha ,
Tau x pe..Pagi tadi tetiba sedar2 dia ada kat pinggang ayah dia..seb baik x penyek

zures said...

a la la la cutenyer dier tdo...

nUR_rOsALiNdA said...

zures,
Hehehehehe~

intanmaria said...

chomel!!!