Thursday, February 2, 2012

kARaOkE sEsSioN witH cOuSiN

Sabtu lepas, before CNY tu, sepupu² aku ajak g karaoke..
Tak pernah karaoke ngan aku katanya..
Kannnnn???!!~ Aku pun rasa cam tak pernah karaoke ng diorg..
So, apa salahnya.. Lagipun semangat lain macam sket kali ni.
Sebab angkut dak kecik ni sekali..Hehehehe~
Yes, Khaleef ikut kami g karaoke ye aritu..

Bukan main lepak lagi korang ek..
Khaleef & Dua pupu, Syawal~





Tetappppppp nak pandang kamera hokehhh!!!~
Ikut sapa la nih..Ahaks~
Nyanyi lagu sedih sangat la kononnya nih!!~


Syawal dah dapat mic, langsung tak nak lepas..
Kami gilir² jeks pakai satu microphone..

Sukanya anak mummy nih!!~








7 comments:

Lisa said...

pandai khaleef wat memek muka, geram jer ummi lisa tgk..

nUR_rOsALiNdA said...

Kak Lisa,
Mmg ni..Geram kan~

atty's said...

kan main lagi khaleef , g karok ye ngn mummy ..

Aleeya (Yaya) said...

bwk lagu ape tu khaleef....jom duet ngn anty nak hehehe

nUR_rOsALiNdA said...

Kty,
Tu la pasal kan kak..Gediks..Hehehehe~

Kak Yaya,
Jom duet..Lagu Ombak Rindu :)

Lieya said...

Hamboi hamboi hamboiiii.. ke main lagi khaleef ye... bijak betul buat mimik muke...

nUR_rOsALiNdA said...

Kak Lieya,
Kan Kak kan?? Hehehehe~