Tuesday, August 2, 2011

kHaLEEf pUN nAk bAjU RaYa

Hari tu pergi tempah baju raya..
Tak beli kain pon.
Pakai kain yang bagi masa hantaran kahwin dulu..

Budak kecik ni pon nak jugakkkkkk!!!~
Mummy dia la yg nak sebenornya...
Nak sedondon dipagi raya katanya..

Sekali kain utk baju Khaleef tak cukup daaaa...
Ye la..Masa beli dulu pon masa nak kahwin katanya..
Beli mmg ngam² kain suami & isteri jeks la..

Tailor aku ni kat Setiawangsa..
Dekat ng Carrefour Wangsa Maju kan? Sana ada Nagoya kan?
Gigih ni g terjah sana..Seb baik ada kain yg sama..Hehehehe~





Tgk je gambar Khaleef tgh amik ukuran..
Nak tgk gambar baju raya???? Tunggguuuu!!!~
Wahhhhh..Gediks cam la ada org heran ng baju raya ko tu..Hak Hak~

14 comments:

Cik Wanie Ghani said...

ceh ceh ceh,
si kecik nie pun ada baju ray ayer,
nanti mesti segak dipagi raya kan,
hihihi:)

nUR_rOsALiNdA said...

Cik Wanie Ghani,
Hahahaha~ Mengade kan? Kecik lagi ada hati nak pakai baju melayu..Hiks~

saya said...

hehee..amboi amboi amboiii... bukan main lagi dia pi tempah baju ye. mesti cute tu pakai baju melayu. hehehhee... aunty ni selai apa pon belom tunggu hujung2 esok baru nk menjengah kedai. to mala & family, selamat berpuasa...

intanmaria said...

amboi..heheheheh
warna apa baju raya?

nUR_rOsALiNdA said...

saya,
Ala kak..Nnt dah hujung² raya g Jalan TAR nun..Berlambak..Murah² lagi...Hiks~ Selamat berpuasa juge ;)

intanmaria,
Kaler grey Kak Intan..Hiks~

Natalia (Yaya) said...

tak saba nak tgk khaleef berbaju melayu hehehe mst segak cam papa dia :))

nUR_rOsALiNdA said...

Natalia (Yaya),
Hahahahaha~ Jgn la ayah dia baca..Kembang semangkuk kang jamban dia

Intan & The Boys said...

tak sabar nak tgk baju raya khaleef!

Nazri Razra said...

Erkk.. baju raya anak tak beli lagi ni.. camner neh?

nUR_rOsALiNdA said...

Intan & The Boys .
Hahahahaha~ Nnt dah siap kita post ek..Ngeeeeeeee~

Nazri Razra,
Gi cari cepat gi~

eLLy said...

wah wah wah sakan ko Khaleef ..

nUR_rOsALiNdA said...

eLLy ,
Harussss la..Hiks~

Zezebel said...

Salam...
Waaaah.... kecik2 dah ada tailor sendiri ni. Cute baby.... [",]

nUR_rOsALiNdA said...

Zezebel,
Hehehe~ Thanks :-)