Tuesday, August 9, 2011

LiNdA aHmAD bERtUNaNg

23 Julai hari tu. Aku g kenduri pertunangan kawan aku, Norlinda Ahmad kat Salak Tinggi..

Alhamdulillah majlis berjalan lancar~

Kitorg konvoi 4 kereta ke sana.. Diorg sumer tak tau rumah Linda kat mana..Memandang kan aku je yg pernah sampai ke sana bersama suami tercinta, maka diorg decided nak follow aku dengan menggunakan GPS aku...

GPS aku sapa lagi..Laki mak laaaaaaa~ Kalau aku la, 50x pergi pun lom tentu aku leh ingat jalan..Hak Hak~

Meh la korang layan jeks gambar sekitar majlis ek..

Alhamdulillah anak mummy tak notty...Tido jeks dalam kereta sepanjang perjalanan pergi dan balik..Mau nyer tak..Khaleef mmg gitu. Kalau dekat air-cond tidur mmg la tak sedar diri..




Ni la tuan punya badan yg bertunang tu..

8 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

sekali skala kaler oren nie cantik jugak kan...

eLLy said...

Orange .. cantik xspecialy untuk org yg berkulit cerah :D

nUR_rOsALiNdA said...

Pepel BoNda AmaNi ,
Kannnn??

eLLy,
Cam I kan?? Wakakakakakak~ Bluwekkkkkkk~

antalya said...

comel je kamu pakai riben putih di kepala.

nUR_rOsALiNdA said...

antalya,
Hahahaha....Itu cekak la Yun

syuzi syofia said...

tunang2 sedunia.. ekekkee

nUR_rOsALiNdA said...

syuzi syofia ,
Hehehehe~

Roxy said...

tgk orange, teringat ZAHID :P