Wednesday, February 27, 2013

rEstOReN uPiN iPiN

Hari tu tak tau nak pergi makan mana.
Nak pergi Q-Bistro, dah selalu sangat
Sampai mamak tu pon dah kenal muka aku..
Fikir punya fikir..
Aku ajak Sayang gi Restoran Upin Ipin.
Masa ni Restoran Upin Ipin ni tak de lagi cawangan kat Permaisuri..
So, aku pergi yg kat Melawati punya..

Majority yg makan kat sini semua mesti ada bawa budak²..
Al-maklumlah, nama pun character kartun kanak².
Tapi makanan dia x de la kebudak-budakan sangat..

Pelanggan akan dihiburkan dengan video Upin Ipin.
Tu yg budak² suka tu..
Pastu ada juga jual barangan Upin Ipin kat situ..












Aku geram tgk budak ni..
Siap pakai cermin mata lagi..
Dia dok tgk cerita Upin Ipin..
TV pulak bebetul atas kepala aku masa ni..
Aku curi² la amik gambar dia




Ni anak Mommy gediks bila suh amik gambar sebelah Upin Ipin..
Love you sayang!!~ ♥♥



8 comments:

mie said...

macam best saja...
nak kena cuba nnti..
ehehehee

♥ Wina ♥ said...

makanan dia sedap tak?? itu yg penting :)

NURUL JAMIAN said...

dari hari tu nak try restoran ni tp belum try lagi bila nak terjah entah. hehehe

nUR_rOsALiNdA said...

mie,
Sila²..Mmg kena cuba..

nUR_rOsALiNdA said...

♥ Wina ♥
SEdap jugak la..Boleh tahan..Sesuai la dengan harga~

nUR_rOsALiNdA said...

NURUL JAMIAN ,
Pergi la Nurul..Mesti Raina suka~

Sidratul Muntaha said...

taman melati ke melawati?!
yg aku thu akt melati tu ade satu je
jenis parking susah nk dapat

nUR_rOsALiNdA said...

Sidratul Muntaha,
Tak pasti la Melati ke Melawati..Rasa Melawati kot.. Parking tak susah..