Wednesday, February 13, 2013

tEatER tUN Dr. siti hAsMaH

Puas mencari siapa lah yg sudi teman aku tgk teater nih..
Sayang tak minat tgk teater.. 
Nak bawa mak, tp nak minta mak tlg tgkkan Khaleef..Hehehe~ Kejam tak?
Nak ajak Nuzul, dia dalam pantang..
Kalau takde yg nak teman, mmg aku gigihkan diri tgk sorang²
Last sekali cuba nasib tanya Nana.. Huhuhu~
Seb baik dia nak temankan.. 
(Eh, tgh² taip ni dia lalu lak kat sebelah..Panjang umur)

Tapi x de gambar kami berdua ek..
Sebab cam rushing..Sampai jeks terus masuk..
Abis show jeks terus balik..

Takde gambar dekat. 
Sebab tak tunggu sampai pelakon² tu keluar..
Kan tadi dah cakap..Abis show jeks terus balik..
Maklum la dah ada anak ni kan..
Kalau keluar tak bawa Khaleef, hati tu mmg dirumah jeks la..
So, korang tgk jeks la gambar dari kejauhan ini ek..

Lisa jadi Tun Hasmah masa muda.
Eja jadi Tun Hasmah time veteran.

Nazim Othman jadi Tun Mahathir time muda..
Esma Danial jadi Tun Mahathir time veteran..

HIDUP UMNO..
Dulu, Kini dan Selamanya......
Hehehehe~~ 











6 comments:

Eazy Izzuddin said...

takda geng nak tgk teater hehehe ...

nUR_rOsALiNdA said...

Eazy Izzuddin,
Akak pon mencari² siapalah yg sudi teman..Hehehe~

ieda immi said...

mesti best di lisa berlakon life kan ;)

nUR_rOsALiNdA said...

ieda immi,
Comel jeks dia kak

mie said...

teringin nak tengok...
baru skali pernah tgk teater
itu pun teater upin ipin musical..
ehehehhe

nUR_rOsALiNdA said...

mie,
Best tak teater? Best kan? Saya suka!!!~