Wednesday, October 30, 2013

kAwAN yANg hEBat

Kawan... 

Tak dapat aku bayangkan macam mana hidup aku tanpa kawan²..

Kawan suka.. Kawan duka.. Kawan nak bergurau.. Kawan bergelak ketawa..Kawan nak share masalah..Kawan menangis~~ Haishhhhhhhhh..

Kita sayang kawan² kita!!!!!~

Alhamdulillah.. Aku dikurniakan kawan-kawan yang HEBAT!!~ Sangat hebat!!!~

Sudi bersama aku susah dan senang. Berdiri.. Berlari.. Terjatuh..Terduduk..Tersungkur.. Mereka ada dengan aku..  Most of all, diorg terima diri ini seadanya ..

Sayang korang!!!~  ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 

Thanks kawan-kawan ku yg SUPER HEBAT!!!~

Family isn't not always about blood. It's about who's willing to hold your hand when you need it the most.



**Gambar sebahagian kawan² aku yang hebat tu.. Sebahagian jeks tau.. Nak letak semua tak mampu~~ 








6 comments:

AzieFirdaus Kamarudin said...

Alhamdulillah mala..syukur mala ada kwn yang ada bersama di dlm apa jua keadaan.btw,azie hrp mala tabah menghadapi hari dpn mala.azie tau mala kuat.

nUR_rOsALiNdA said...

AzieFirdaus Kamarudin,
Terima Kasih Azie...

Bada Ariff said...

Hai mala...lama xlwt awak...semoga sihat & ceria...:-)

nUR_rOsALiNdA said...

Bada Ariff,
Hehehehehe~ Tak berapa sihat.. Baru baik demam ni..

Mimy Hamid said...

nok rindu kau...muahh..aku xde fb nok tu yg rindu nk tgk ko tu

nUR_rOsALiNdA said...

Mimy Hamid,
Rindu ko jugak nok!!!!~
Nape ko deactivate fb ko?