Wednesday, January 5, 2011

sAMbUNg mAMaK pULaKkkkkk!!!~

Yang ni pula adalah aktiviti sambungan daripada Reunion tu. Apalagi... mamak la kan!!~ Ahaks~

Masing² cam tak dapat dipisahkan. Nak continue pulak lagi kat mamak..

Ye la...Dah lama kot tak jumpa..Bila lagi..Ada yg kononnya datang kejap je, pastu nak g kenduri kahwin..Siap datang pakai baju kurung lagi..Tetiba tak jadi g kenduri kahwin, aci redah je reunion tu ngan baju kurung...

Sempoiii arrr...Hahahahaha~






Masih berbaki lagi gedik kami..
Kami berempat, which is Aku, Azrin, Zai & Ika sambung pulak karaoke...
Mmg tak mengenal penat kalau nak berjimba tu..





Yang pasti, malam tu aku balik, terbongkang..
Tiada maaf bagi mu lagi wahai mata..
Seb baik sang suami memahami situasi isteri..
Malam tu aku terjaga kul 11pm cam tu, sayang ajak makan kat luar...


7 comments:

atty's said...

seronok kalau jumpa kawan2
bagus ler kawan2 dari sekolah sampai skrg ada lagi..

eLLy said...

Mala & kalaokey memang tak dapat dipisahkan ;p
jumpa 15hb nanti huhuhuhu :))

eja kamel said...

seronoknya lepak dgn kawan2. release tension sbb dpt gelak2 n bergosipkan. lol. hv a nice day nway.

nUR_rOsALiNdA said...

atty's ,
Alhamdulillah..Ada lagi kak

eLLy ,
siot je slogan itu..
Ok kak...Jgn lupa dating kita nnt

nUR_rOsALiNdA said...

eja kamel ,
Mmg best..susah nak cari kwn yg sekepala cam kawan sekolah

@e_da said...

syokknya jumpa kawan lama.. borak tak abis kan.. heheh

nUR_rOsALiNdA said...

@e_da ,
Tu la pasal..Hahaha~