Thursday, March 19, 2009

stReSs

Wuuuaaaaaa!!!!!!!!!!
Tolong!!!!
Aku sangat stress skang....
Damnnn!!!!!~~

24 comments:

Suraya said...

nape ni nape ni..kak mala.. jgn stress2..

nURmALa mAZLan said...

suraya,
hahahahaha..

khaLifah feDi [ THE PEIN ] said...

ala relax arr..ape kitew mem tapok2 cpt2 ok 1,2,3 lari !!!

aiyah dh jumpe pon cik mala kat bwh mejakn..lalalala

*sdg gembira saat ni dgr lagu esrella~stay~

antalya said...

rilex dek non.jgn tensen2.bygkan yg indah2 saje.sonok sonok sonok

ratna said...

HUISHHH.. nak jadi pengantin tak leh stress sgt. bawak bertenang. sbb apa stress?

Eazy Izzuddin said...

aiyaa kak?
nape nih..
isk3..
jgn stress2...

su said...

errr jgn stress! kan nak jd pengantin! huhu..

~senyum2 slalu tau!~

Jade said...

uih.. pengantin x leh stress2..

sabo je la.. :P

Warnawanie said...

bakal pengantin tak leh stresssss...

pegi SPA... tenang2 ajer... hehehe
takpun tontonlaa SPA Q kui kui kui (lagi sakit hati adalah.. tgk citer tu..)

aD said...

nak stress takpe, tapi senyum kena selalooo.. kang tak naik seri hihihihi

nURmALa mAZLan said...

kf,
bergembira lah wahai kf

antalya,
huhu~~ mmg seronok nak kahwin tapi sangat tension buat preparation nak kahwin

nURmALa mAZLan said...

ratna,
ntah la kak..macam2 saya dok fikir nih..aduh!!!

eazy,
huhu~~ apo nak di kato?

nURmALa mAZLan said...

su,
caner nak senyum kak..macam2 dalam kepala nih

jade,
huhu~~ mmg x leh stress.. tapi.....

nURmALa mAZLan said...

warnawarnie,
wak!!! balik kerja pon lambat caner nak tgk spa q

ad,
mmg tgh stress sambil senyum ni.ahahahaha~

khairulnizam said...

dh pesan kan jgn fkr bkn2 yg syg fkr yg bkn2 wat ape..hal2 yg lain2 tu sy bleh bereskan je syg..yg syg nak stress wat pe..sy dh cuti jd mcm2 bnd sy bleh wat utk preparation sblh syg nnt...ape nak stress....tggl dua tiga bnd yg nak buat...nak kawen mmg la mcm ni syg..sume org yg dh kawen pn mmg ni lah yg diaorg rs dl...

nURmALa mAZLan said...

sayang,
wak!!!! apa lah sayang membebel ni..

"dah kahwin ke blom?? wek!!!!!"

wakakakaka~

:: p R i n c E s S _ N :: said...

yunk...N pon stresss jgak...wuaaaa...

nURmALa mAZLan said...

princess_N,
wak!!! sama² la kita stress..

saya said...

sabar..istighfar byk2...

nURmALa mAZLan said...

saya,
hehehehe~

Aleeya said...

stress nape tu...??lex lex....cool........wahh tak lama nak majlis...pang pung pak pung pakkkkkkkkk hehheheh

nURmALa mAZLan said...

aleeya,
hehehe~ biasa la tu kak..harus stress la kan banyak benda nak kena fikir nak kahwin nih

RaFFLeSiA MeRaH said...

seminggu jer lagi...jgn stress2 sgt...nanti muka x berseri naik pelamin...huhuhu...istigfar bebyk k....

nURmALa mAZLan said...

raflesia,
hurm....stress kak..aduh!!