Thursday, June 24, 2010

miShA oMaR NiKaH..???~


"MISHA Omar dah kahwin. Kenapa tak keluar surat khabar cerita kahwin dia? Takkan wartawan nak sorok kut?” Begitulah pertanyaan seorang peminat Pancaindera yang naik radang kerana dia menganggap wartawan sengaja nak menyembunyikan berita perkahwinan Misha.

Sumpah dik... Abang Niezam pun tak tahu ni. Kalau dia kahwin, memang kami keluar cerita dia muka depan. Nak suruh hantar surat khabar depan pintu rumah pun boleh.

Jangan nak mengamuk ya dik... Cukuplah industri hiburan kita ada kumpulan Amuk seorang.

Senang cerita macam nilah. Sebenarnya Niezam pun tak tahu sama ada Misha benar-benar kahwin ataupun tidak sebab sehingga hari ini dia tak mengaku pun perkara itu.

Yalah... Misha bukannya kecil-kecil anak. Kalau dia kahwin mesti dia tak akan sorok punya, sebab satu Malaysia kenal dia.

Kata peminat tu, di Kelantan sudah heboh kisah kahwin Misha. Cuma yang jadi tanda tanya kenapa berita itu tidak dilaporkan?

Niezam pun tanyalah kalau betul dakwaan itu, siapai suami Misha?

Kata peminat tersebut, lelaki berkenaan seorang ahli perniagaan terkenal di Kota Bahru. Beruntung Misha bertemu jodoh dengan lelaki tersebut.

“Cukuplah saya beritahu lelaki yang dimaksudkan bernama “Kiss”. Dia orang memang dah kahwin. Hadiah perkahwinan Misha ialah sebuah kereta mewah.

“Kalau nak tahu, masa final Juara Lagu hari tu, si dia pun datang temankan Misha tau,” kata pembaca berkenaan.

Wah... betul ke? Sedap nama Kiss. Mesti Misha kena cium 24 jam dengan ‘suaminya’ itu kalau betul dia dah kahwin.

Petang Khamis lalu Niezam telefon Misha dan terus bertanyakan perkara berkenaan.

Misha sedikit pun tak terkejut sebab selama ini macam-macam spekulasi orang bercakap tentangnya.

Cuma Misha tak menafikan dia dan kakaknya Mimi memang ada meninjaubeberapa butik pengantin sebagai persediaan untuk majlis nikah nanti.

Tapi berita yang mengatakan dia sudah bernikah dalam diam tu disangkal sepenuhnya.

“Kalau betul saya nak kahwin, saya tak akan sorok. Selama ini pun saya dah beritahu peminat yang saya sudah ada kekasih istimewa.

“Nikah kahwin perkara yang baik. Lebih baik orang tahu. Ini janji saya. Selagi kisah sebenar tidak keluar daripada mulut saya, anggaplah ia sekadar khabar angin,” tegas Misha.

Kita orang percaya dengan kata-kata Misha itu kerana selama ni dia tak pernah nak sorok perkara yang baik. Tak gitu adik?


Kredit: Utusan Malaysia Online

16 comments:

Kamsiah said...

DIA DOK SIBUK DGN TEATER UDA & DARA KAN...

Diarihatiku1976 said...

gosip tu...

nUR_rOsALiNdA said...

Kamsiah,
A'aa kak..

Diarihatiku1976,
Hahahaha~ gosip kot

Aleeya said...

amboi mala, lama tak hapdet skali hapdet gosip psl misha omar tu dik..kelasssssss hhahaha

ye la kan nape nak sorok2 ..da kawen ckp je laaa, artis ni, lagi satu klo bechenta tu..ske benor sorok2..pastu bila putus...1msia nak dibitau nye lak..macam2...

IdaShah said...

rasanya misha tak kawen lagik..

Uruchimaru @ kf said...

klu benar bgi dikata,baguslah!

Iena said...

ko semenjak bila bertukar jd mamarazi ni nok???

nUR_rOsALiNdA said...

Aleeya,
Hehehehe..sbb x de apa nak update..tu yg update gossip..ekekekeke~

IdaShah,
Ntah la kak..Kita pon x tau

nUR_rOsALiNdA said...

Uruchimaru @ kf,
Alhamdulillah kan

Iena,
Aku dari dulu lagi mamarazzi dok..

rynn2506 said...

uit...ape gossip ttg aku nih....amboi ko mala.....hik hik hik...

eLLy said...

Sejak bila ko jadi Wartawan pencen nie ..

Kaseh NazLieza said...

betol ker ni kak???

lily lotus said...

cliche..biasalah artis :D

nUR_rOsALiNdA said...

rynn2506,
Hehehehehe~

eLLy ,
sejak fb dah kena block kat office la kakk oiiiiii~

nUR_rOsALiNdA said...

Kaseh NazLieza,
Ntah la dik..hehehe

lily lotus ,
huhu..biasa la kan?

Anonymous said...

It is rather valuable information