Thursday, February 4, 2010

kOtA kERiANgAn - dAy 2

Ha……Geram aku.. Macam tahi kambing aku tunggu nak upload gambar² ni....Ntah apasal tak leh nak upload gambar pulak dari pagi tadi..berbulu je aku…wakakaka~
Sepatutnya banyak lagi gambar aku nak post…tapi disebabkan lembab tahap cipan + aku x nak korang muntah hijau.. maka, banyak ni je la gambar yg aku upload utk tatapan korang..
Korang tgk la sampai lebam gambar aku di hari kedua di Genting Highland, Kota Keriangan.. Dari gambar aku cun² pepagi dengan bedak bagai….sampai muka aku dah cam minah indon..
Korang bayang kan, aku masuk kat outdoor game tu dari kul 10am sampai kul 7pm.. Itu pon sebab dia tutup kul 7pm..Aku rasa kalau dia tutup kul 10pm, mau aku bertelur kat dalam tu sampai kul 10pm..huhu`
Meh arr…tgk je pic ni…layannnnsssssssss~ ♫♫♫♪♪♫♫♫♪♪♫♫♫♪






















20 comments:

Ms AiReEn MoHd said...

GRRRR SEJUK NYERR...TGK ko pakai sweater, lemak aku memantul mantul panas nok...aku tgk kawan ko seksi jer..ko yg berselubung bagai..

nURmALa mAZLan said...

Ms AiReEn MoHd,
sejuk la...ko ni banyak cakap..aku sepak karang~

Mimy Hamid said...

mak ai lamanya ko akt outdoor apa ada haaaaaaaaaa..baik ko duk bilik je...ops ko kan sejuk ..leh panas..hihi

ratna said...

nurmala.. day 2 maknanya 1 feb la kan.. kita pun pegi sana time 1 feb tu. kitoarang masuk ke outdoor tu pukul 2 ptg.. keluar pukul 5 ptg.. cam ner leh tak jumpa????

nURmALa mAZLan said...

Mimy Hamid,
nok..caner nak dok bilik..sakit hati wooo~ mak bertampal..x leh buat apa..wakakakaka~

ratna ,
laaaaa....ye ker..tu la..dah sakan bermain...pastu outdoor tu besar lak tu.. tu yg x perasan kot kan?

~ mizzAmy ~ said...

tengok hubby kak mala pakai camtuh, cam bercuti kat oversea jer. hahahaha.... tuh la, cakap kat dia saper suh kurus sangat.

amy nih kalau g genting, berapa jenis permainan je kot yg leh main. yg lain tuh, kang buat muntah ajer..

Kaseh NazLieza said...

halamak!!! bertampal ea kak, silap hrbln la dye coming...suh la bndera merah tu syuh2 sket...=p

beshnyer dpt pakej murah cmtuh...teringin nk g gak la...

kak...katering rm6.90 pax tu mmg btol2...bkn main2...sume ader...berbaloi2 kan...nk tahu lbh lnjut lawati:

http://nazliezacanopycateringweddingplanner.blogspot.com/

nURmALa mAZLan said...

~ mizzAmy ~ ,
suami akak mmg tak thn sejuk..itu pon dia dah menggigil²..kurus sgt!!!!!! hahaha~

Kaseh NazLieza,
tu la..salah time lak dia datang..org dah plan baekkk punya..ekekekek~

Diarihatiku1976 said...

awat akak tgk ko mcm kurus sikit tang muka tu.. ke gaya masa ambik gambo kot ekk..

nURmALa mAZLan said...

Diarihatiku1976 ,
hahahaha~ kecik hati i kak..muka je ke kurus...ekekekeke`

f.i.e.z.a said...

bestnyaaaa genting.
my last trip there was like emmmmmm 2002 kot.
gosh lama gila dah x naik genting.

f.i.e.z.a said...

bestnyaaaa genting.
my last trip there was like emmmmmm 2002 kot.
gosh lama gila dah x naik genting.

watie said...

waa bestnye pergi kota keriangan mesti riang ria di sana.. akak update blog pakai window live writter x de masalah tuk upload gambo yg manyak hihihi

:: p R i n c E s S _ N :: said...

sonoknyerrr yunk....

momguess said...

sejuk yer mala
tapi bertampal lah pulak
wrng timimng lah dear

Redbloodsnow said...

BESTNYERRRR!!! DH JD CAM ALA² HONEYMOON DAH KAN..HEHE

nURmALa mAZLan said...

f.i.e.z.a,
lamanyer...2002???

watie ,
yeah!!1 kita beriang ria bersama suami tercinta

nURmALa mAZLan said...

:: p R i n c E s S _ N ::
mmg sonok~ hehehe`

momguess ,
wakakakaka` bertampal..wakakaka`

nURmALa mAZLan said...

momguess ,
ye la zie..honeymoon la ni..hahahaha~

Kamsiah said...

sejuk...tak tahan maa...