Tuesday, October 13, 2009

bAjEt gitARis

Hari ni cam bosan la. Cam x de mood + x de cerita nak share.

So, hari ni korang tgk je la gambar anak buah aku - Nurin Adrianna - ni main gitar eh… Dengan aku² sekali dipaksanye main gitar..Belasah sajok..wakakaka~

Korang tau tak dia tgh nyanyi lagu aper ni? Hanya kau yg mampu & Dan sebenarnya…ahaha~ bajet Aizat ngan Yuna la tu..caiyokkk!!





26 comments:

atty's said...

dah macam pro gitaris..gayak nya tuh

nURmALa mAZLan said...

atty's,
ahahaha...gayak ja lebih tu kty

cHeRyNa PiReS said...

hari ni korang tgk je la gambar anak buang aku - Nurin Adrianna

---> oiit...ke anak buah?

nURmALa mAZLan said...

cHeRyNa PiReS,
wakakaka...anak buah la sha..salah tu

Precious said...

Wahhh cumilnya ... Cubit2 sedap tu ek! eh, tolong cubitkan cikit eh!

:: p R i n c E s S _ N :: said...

aderr style ok pegang gitar tuuu...

Uruchimaru @ kf said...

emm bdk nie tgn kidal ker?

emm boleh lah jdi yuna nnti ..

ratna said...

heyyy ya allah mak aiii comel nye la budak nurin ni. kalau saya jumpa ni mesti cubit pipi dia tu dulu.

nURmALa mAZLan said...

Precious,
Ya Allah kak..mmg geram kita dibuatnya

:: p R i n c E s S _ N ::
tu la pasal..x kekok ok..cam dah biasa pegang la puloks

nURmALa mAZLan said...

Uruchimaru @ kf,
yg ni Yuni la

ratna,
aha kak..comel + geram!!!

Redbloodsnow said...

tuh die. gaya dah ade tuh. klo sora leh jual...kompom leh ganti aizat n yuna tuh...hehehe

comel jek die weh


:D

nURmALa mAZLan said...

Redbloodsnow,
ahaha..dia ikut mak cik dia la tu

kojah said...

geramnyaaaaa tengok...

Aiydalela said...

gitar lagi besar dari dia...

ha ha ha

nURmALa mAZLan said...

kojah,
ahahaha

Aiydalela,
ahaha~ tu la pasal..tp gigih tu

eLLy said...

dik mana tau coming soon dia boleh mengantikan Yuna .. lalallaala

nURmALa mAZLan said...

eLLy,
haha..Insyaallah kak.. tapi jgn kekwat cam Yuna sudah

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

sangat comey itu budak....gebu PP mcm PP acu yanie...kekekkekek

neezareef said...

wakakakak comey siot...siap bajet aizat tu...aizat versi af arr skang aizat dah kurus..kekekek

mariaariffbaby said...

hahahahahaha..

ye la mala..
dia mmg ada gaya as guitarist..

=D

Maswani said...

gaya pro tu..x tahannnn...

Ms Clumsy~ said...

funny...kalo ader laa ank buah saya yg sehat cmni..mmg ari2 saya menyakat dier smpai dier nangis..cubit2 n geget pipi dier..

fndrocka said...

boleh jadi budak tu tahu kod a,b,c,d,e,f,g dulu dari tahu abjad-abjad tu.haha

nURmALa mAZLan said...

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠
ahaha..mana boleh..itu gebu macam auntie Mala..

neezareef,
haha..aha kan..dia ni aizat versi af la kot

nURmALa mAZLan said...

mariaariffbaby,
ye la tu kak..eheheh`

Maswani,
wakaka..tu la pasal..macam pandai jer

nURmALa mAZLan said...

Ms Clumsy~
dia pon mmg selalu je kena sakat dengan makcik2 dia yg sengal..huhu~

fndrocka,
mungkin la..uhuks~