Wednesday, February 18, 2009

aDiNi & jiMMy – pARt 2

Salam..
Ha..semalam aku dah citer hari pernikahan Adini. Hari ni aku nak kongsi cerita masa hari persandingan dia pulak (15 Februari 2009)

Hari tu (15 Februari 2009) baru lah tak rasa rushing sangat cam semalamnyer. Sbb kami pon dah keletihan berenang, kami tido awal.. majlis pon start lambat kan..Bersanding kul 1.30pm.. Semalamnya sangat letih ok sbb tido pukul 4.30am, pagi dah bangun rushing gi masjid..

Tepat kul 12pm kami gerak dari Puchong, sampai Dewan Komuniti Bandar Tun Razak, tempat berlangsungnya majlis kul 12.30pm.. "tiga kereta konvoi kau Adini…"

Sebelum org lain merasmi pengantin, kami dulu yg merasmikan penagntin.. amik² gambar ngan pengantin kat parking sblm masuk dewan..wakaka~~

Korang enjoy la gambar² ni ok..



Thrisha ngan Adini..










Ha…hampir terlupa aku nak cerita..masa kat dewan u, aku masuk dewan lambat sebab aku gi arak pengantin. Bila aku masuk je dewan, aku cari kawan aku – Azrin - sbb dia yg ‘chop’ kan meja utk kami.. Sekali, aku Nampak seseorg dok sekali kat meja tu.. Cam kenal..Sapa ek?? Oo..rupanya aD…huhu~~(comel je kamu aD) tapi x sempat nak amik gambar la kan..cam bz pulak masa tu..sungguh kecil dunia. Rupanya dia husband dia kawan pengantin lelaki..

23 comments:

rynn2506 said...

"tiga kereta kontoi kau Adini…"

konvoi ke kontoi weh??
wakakakakaka....kelakar lak masa aku baca bunyi kontoi.....

*psstt...sesetengah pic ehsan dari kamera aku...x mention pon..bg la aku kredit plak weh....huhu

nURmALa mAZLan said...

azrin,
wakakaka... aku pon x perasan kontoi..wakaka~~

Aida said...

best kan bila kita enterpremmm skali masa kawannya wedding .. terasa kita pun glemer skali .. :)

Eazy Izzuddin said...

wah!...
x lame lg...
akak pule yee....
xD

t eazy interprem b'gmbr ngn akak...
hehe
xD

nURmALa mAZLan said...

aida,
tu la..rasa cam part of her family pulak

eazy izzuddin,
harus la kamu pon interprem..datang tau..x datang siap!!

Elynn said...

sama cantik sama pandan...suasana sederhana dan tenang sekali ...wow! touching ler....

hai cik mala pulak nak kami konvoi naik kete ker motor???

nURmALa mAZLan said...

elynn,
mmg touching.. masa bernikah tu lagi sangat touching..huhu~~

naik motor la..ok?

eLLy said...

ala hai .. kecik je org nye...

tunggu la masa ko akad nikah nanti dik.. satu perasaan yg tak dapat di gambarkan ..

~dARlee zURiS~ said...

cam kecik je pengantin tu
kecik ek?
comey je dua2
hehehe

A.I.Z.A.T said...

wah,kencang btol ek kawan2 akak kawin.memanjang entri kawin jek, mentang2 ar akak nak kawin..heheh..

nURmALa mAZLan said...

elly,
ye la kak..sedangkan org lain nikah pon kita dah rasa sesuatu..wakaka~~

zuris,
bukan cam kecik..mmg kecik pon pengantin pompuan tu

nURmALa mAZLan said...

aizat,
wak!! tu la pasal..berderet org kahwin nih..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

comel pgntin tuu....

nURmALa mAZLan said...

princess_N,
pengantin mmg selalu comel dan cantik

RaFFLeSiA MeRaH said...

cute nyer pengantin...tahniah...

nURmALa mAZLan said...

raflesia merah, pengantin tu kecik je kak..dengan kita jauh panggang dari api

SaDi said...

so cute... loving couple... wish her all the best with her loving hubby :)

nURmALa mAZLan said...

sadi,
Thank you..

fazemy said...

Skrg ni trend plak kan org pakai baju putih. Cantikla..

nURmALa mAZLan said...

fazemy,
nnt saya pon pakai putih..ngeh3

[yAN!e][pUTraJAya] said...

comey nyer pengantin pompuan...kecik molek jer....

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

nURmALa mAZLan said...

yanie,
aha..dia mmg sangat kecik molek..

job said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社