Monday, February 16, 2009

sELaMat pENgAntiN bARu ~aDiNi & jiMMy~

Salam...
Aduh!!! Capek sekali aku.. wakakaka~`
Sebenarnya aku banyak sekali cerita mahu dikongsi sama kalian..
Tapi aku keletihan bangat...
Kawanku bernikah kelmarin dan resepsinya semalam, jadi nya aku dan teman2 yg lain bermalam dirumahnya..
Dari hari Jumaat sehingga semalam baru pulang ke rumah..
Apa2 pun ingin ku ucapin SELAMAT PENGANTIN BARU buat Jimmy dan Adini..Selamat menempuhi alam rumahtangga ya...
Bulan depan turn aku pulak..wak!!!!!!!!!!






**Kenapakah aku berloghat Indonesia?? huhu~~

16 comments:

E.L.L.Y.N said...

dini dah kahwin?

anyway, congrats to her...

to owner of the blog....
kad kawin x post lg ke?


heheheh

nURmALa mAZLan said...

ellyn,
aha...dia dah kahwin..Alhamdulillah!!

hehehehe...Lom pos lagi kak.. Harap bersabar je..Ada lagi sebulan setengah nih..

Elynn said...

mala- aku tak sabar nak pi kenduri u pulak ni, ialah nak bergambar dgn u pulak ler..... :)

Pengantin perempuan tu comel ler macam u....cantik mata dia...

nURmALa mAZLan said...

elynn,
sabar..kalau kau dtg wedding aku, sudah pasti kau dapat amik gambar ngan aku..ekekeke~`

heee~~ terima kasih..tapi dia mmg comel..kecik je org nyer

saya said...

ye ahhh tak sabar..nanti saya nak buat entry tajuk "selamat pengantin baru : mala & khairul" hehehhee...

nURmALa mAZLan said...

saya,
hahahaha...x dapat bayangkan kan..selama no kita syik buat entry selamat pengantin baru kat org jer.. nnt org buat pulak kat kita

~dARlee zURiS~ said...

tak lama g dah
yea...yea!!!

mau honeymoon ke indon kah??
hehhee ;P

nURmALa mAZLan said...

zuris,
wakakakaka...tidak!! tidak!!

aizatbest said...

kak,nape akak tulis "ucapin"..akak ni bnyk tgk drama seberang ni,ish ish..heheh..slamat pengantin baru utk akak ni..hahaha

nURmALa mAZLan said...

aizatbest,
wakakakaka..akak sedang bercakap dalam slang indonesia la..huhu~~

antalya said...

yerrr..awk adalah kembar agnes monica..ada iras dia la

nURmALa mAZLan said...

antalya,
wak!!!! kalau kembar x kan dia kurus kia gemok..wakaka~~

juelee said...

wahh bulan depan turn mala...
besttnye kan?
jue pun tak sabar neh.. lagi 8 bulan to go...

nURmALa mAZLan said...

juelee,
8 bulan tu bukan jauh tau..dah dekat jugak tu.ehehe~~

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh..g kenduri je ekk yunk....pasni kenduri awk plaks..

nURmALa mAZLan said...

princess_N,
skang ni kena rajin2 tunjuk muka tu