Thursday, February 5, 2009

nASi LeMak aNtARabANgSa


Minggu lepas aku ngan sayang kuar nak makan malam
Sayang tanya nak makan kat mana
Tetiba aku terbayangkan nasi lemak ayam kat Wangsa Maju tu
Kami pun pergi..
Sekali sampai sana kedai tu tutup daa...
adeh!!!! Nak nasi lemak jugak!!
Kalau tak kempunan telur tembakul....ekekeke~~
Pastu bagi memperkenankan hajat aku, sayang bawa aku gi makan Nasi Lemak Antarabangsa kat Danau Kota tu..
Wak!!! Masa tu pulak bateri handphone aku nak kong..
Tak dapat aku nak amik gambar nasi lemak..huhu~`
Sampai umah, aku snap je pic resit tu..Bole??
Korang tgk je la gambar resit tu eh..wakakaka~~~
**bukti tu**

22 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

resit pun resit ler...
janji makan nasi lemak

he he eh.....
teringin nak makan nasi lemak bungkus dengan daun pisang....

kenangan menusuk qolbu....

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

~dARlee zURiS~ said...

resit pun ok lah
ade bukti
hehheee...

lama dah x mkn nasi lemak
kunun2 tak mau tmbh lemak ar
tp..x mkn nasi lemak pun..lemak tak turun2 gak
lalalalaa...
;P

nURmALa mAZLan said...

yanie,
wah...memori daun pisang ke yanie?? :P

zuris,
samer arr kita.. x makan nasi lemak ke, makan nasi lemak ke..sama jer..lemak tetap bertambah..ehehehe~~

Warnawanie said...

resit pun jadilah..

arituh me makan gak.. tapi makan kat kampung baru.... hew hew hew..

at least, mala snap gambo resit.. wanie tak snap gambo langsung... lapar tahan gaban ekekeke

cHeRyNa PiReS said...

ape perbezaan nasik lemak antarabangsa ngan nasik lemak biase tuh?

nURmALa mAZLan said...

Warnawarnie,
hahaha..snap gamba resit ni pon kat umah.. pas cas handphone.. masa kat kedai tu mmg lapar giler pon..

cheryna pires,
Ntah la..Beza pada nama kot..

zeti said...

ala, x mo tgk gmbr resit.. n
k tgk gmbr nasi lmak tu enak ke x :p ehhee.. x ksh la x de gmbr pun, lenkali harus la ada gmbr k ;)

nURmALa mAZLan said...

zeti,
hahahaha..x dan nak snap gambar makanan..huhu~~

saya said...

mujur ada resit, buatnya kedai tu takde resit? hah!! nak snap apa? snap gambor perot sbb perot dah kenyang mkn nasik lemak. kihkihkihhh.. seksi youuuuu...

nURmALa mAZLan said...

saya,
wakakakaka...bole gak amik gambar perut..wak!!! hodoh la..huhu~~

:: p R i n c E s S _ N :: said...

sdp kerr yunk?? x pnh rase pong...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

nasi lemak antarabangsa ni sama ngan nasi lemak antarabangsa kat kampung baru tak mala?

antalya said...

nasik lemak wangsa maju tu rajin sangat tutup nye

nURmALa mAZLan said...

N,
boleh tahan la..pergi la try..

crazy beautiful,
Samer kak..samer je..kira cam cawangan dia la ni

nURmALa mAZLan said...

antalya,
aha..dah 2 kali dah pergi tutup..menyampah betul!!

aizatbest said...

canggih kan kak,nasi lemak ni da ade branch..huhu..akak try ar gi kat ampang park lak nati,sana ade gak.. seblah mcd kalo x silap..huhuhuh

Wawa_Nadwa said...

hahahha!
siap bg bukti lagi.
yela2..
kitorg caye akk gi mkn nasik lemak kt sane.
heheh!

=P

mazzura said...

ahh..sib baik xsnap lauk2 nye..kang mak buyung ni ngidam nak belikan ke? hahahah

nURmALa mAZLan said...

aizat,
tu la pasal..skang dah ada cawangan2 pulak!!!!

wawa,
wakakakaka...bukti tu..kang org kata cerita kosong

nURmALa mAZLan said...

mazzura,
ha!!! sbb tu la aku x letak gambar nasi dan lauk pauk tu..hehehe

nurul-h said...

mala, nasik lemak kat wangsa maju tu yang tang mane?

nURmALa mAZLan said...

nurul-h,
ala..yg kat kolej TAR tu