Tuesday, February 24, 2009

mUtiARa hiKmAt

Wah...tajuk..tak tahan!!!

Salam Uolls..
1st of all, aku minta maaf sangat2 sebab aku tak update blog ni dah berapa hari dah. Sangat bz ok. Last week aku sibuk menyiapkan borang2 kebenaran kahwin aku. Nak jumpa Tok Kadi bagai..Adeh!!!! macam2 nak kahwin skang..

Weekend pulak aku sibuk menyiapkan kad2 undangan aku .. Adoiyai!!!! dah bulan berapa dah ni.. Apa pun tak siap lagi. Help!!! Help!!!

Ha..ni la kad2 korang yg dah bg aku address tu, tinggal nak pos je. Sabar ye.. Kepada sesiapa yg belum bagi aku alamat atau email, sila lah berbuat demikian..huhu~~



Apakah!!!??? Ada abg kad office aku ni bagi aku pinjam buku ni..ekekeke~~ "MUTIARA HIKMAT".. Bagus tau buku ni. Boleh dijadikan panduan utk bakal2 pengantin macam aku. Aku baru baca beberapa muka surat je..huhu~~

37 comments:

MOHAMAD EFFAZUAN said...

perrgh...old skol giler buku tu...mesti dah tersimpan secara turun temurun ni...hik hik hik..

~daRLee ZuRiS~ said...

cepat..cepat..
lama dah tunggu kad nie
hehhee...

jgn kalut2 mala
kang ada je yg lupa
jenuh lak.

Nurmala Mazlan said...

fazwan,
wakaka~~ tu la pasal.. dia kata buku tu dia beli masa dia nak kahwin dulu.. skang anak dia dah sekolah menengah..wak!!

Nurmala Mazlan said...

zuris,
wak!! caner x kalut²..tgk!! kamu pon suh cepat..hik hik~~

i'm Lina said...

chaiyoOOO mala chaiyooOOo.... hehe

Nurmala Mazlan said...

miszrLina,
wakakaka~~ caiyok!!

antalya said...

baiknya opismate bg pinjam buku camtu ye..dpt pahala kat dia

Nurmala Mazlan said...

antalya,
biasa la abg².. nak yg terbaik buat adik²..hehe~

Elynn said...

Bestttttttttt nyerrrrrr! dah semakin hampir ni weeding ceremony u mala....

Tak sabar nak lihat persandingan tersebut........

p/s: baca jangan tak baca PANDUAN tu tau....bagus sgtttttttttt.......

Nurmala Mazlan said...

elynn,
Tgh gigih baca la nih elynn oi..hehe~~

Zawir Al-Hamidi said...

Izinkan saya untuk bertanya, dimanakah saya boleh mendapatkan buku ini. Kelihatan menarik.

Nurmala Mazlan said...

zawir al-hamidi,
ntah la..ni pon saya pinjam buku org. Tuan punya badan kata x de jual lagi dah buku nih

pRincESs_N said...

uishh...x saba nk tggu kad kawen smpai uma N...

Nurmala Mazlan said...

princess_N,
wakaka..sabar ek..

Unknown said...

teruja daz tgk buku tu... err.. nti dah kawen pas buku tu kat daz lak...
hehehhe

saya said...

wahhhh..buku apa tu? semua orang cakap buku tu bagus... eh..tak kawen pon buleh baca gak kan? hehehhe...

Nurmala Mazlan said...

dazzlaila,
hehehe~~ nak jugak eh..tapi buku ni pon ada abg tu kasi pinjam jer..dia sayang buku nih..

Nurmala Mazlan said...

saya,
ye ker org kata buku ni bagus kak? kita baru baca sekerat jer

A.I.Z.A.T said...

buku utk bkl pgntin je ke kak?
bakal pekerja xde?heheh..
lorh igt akak da xnk updte blog dah..
igt akak nk kawin trus xmo blogging.. huhu.take care..

Nurmala Mazlan said...

aizat,
ceh.. xkan akak hilang dalam dunia blogging..huhu~~

bakal pengantin ngan bakal pekerja tu lebih kurang jela..leh baca buku ni jugak sbb dah kahwin lah kena bekerja..wakaka~~

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

sungguh prihatin yang bagi buku tu kat mala, kena belanja makan tu

Nurmala Mazlan said...

crazy beautiful88,
tu la kak..x sangka dia nak bg pinjam buku tu

ratna said...

wah...apakah isi buku itu.. nak gak tau..

Nurmala Mazlan said...

ratna,
ekekeke~~ kalau ada yg menarik nnt kita share ek..huhu

Blog Eazy Izzuddin said...

alamat umah eazy ade dlm kad 2 kak?..
hehe

sabar kak..
wat keje ngn tenangnye..
=)

Nurmala Mazlan said...

eazy,
ada dik..jgn risau ye..

Anonymous said...

bz yer mala.. biasalaa nak kawin mesti bz hihihi.. buku tue cam best jek.. :)

re = garang wooo akak nie hikhikhik x laaa, garang bertempat jek.. tapi akak manja okey!! muahahaha x malu sungguh mama mya nih.. mala cam x garang lemah lembut sopan santun gitu hiks

adha said...

mala, biasa la nk kwin memang bz, pas majlis nanti lg penat.. sebulan tak ilang penat... heheheh tp best.. org yg dicintai dpn mata ari2... hehehe

Nurmala Mazlan said...

mama mya,
yo la tu kita ni lemah lembut, sopan santun.. kelakar pulak bunyi nyer..ekeke~~

adha,
hahahaha..lain macam je statement tu kak..hehe *kuning nyer otak aku* ceh!!

Anonymous said...

emm nice book guide..

ti share ar ape2 isi2 yg baek dlm blog ea cik mala......

lalala.*jrg bce buku tp rajin bace ebook*

Nurmala Mazlan said...

kf,
Insyaallah..segala pengatahuan akan dikongsi bersama

Anonymous said...

emm tq.....=)

i will be wait n see later.......

lalala.*tak sabar rasenya*

Nurmala Mazlan said...

kf,
wakakaka~~ kelakar la kamu ni kf..buku tu pon saya baru baca berapa pages je.. hiks~~

said...

ada kah nama yanie tersenarai dalam kad2 tu?

hehhehe....

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Nurmala Mazlan said...

yanie,
harus lah ada cik yanie oi.. datang la ye..sila²

su said...

hehehe..baca bg abis yer!

Nurmala Mazlan said...

su,
hehehe..harus la kak..wakaka~~