Friday, November 14, 2008

sEPi itU iNDaH


Di kala ini aku bersendirian....
Di kala ini jua aku berteman....
Walaupun berteman, di kala ini jua aku kesepian....
Sepi? Kata orang sepi itu indah...

Sepi itu indah...
Mungkin ada jua kebenarannya...
Walaupun aku kesepian...
Namun aku tetap aku....
Pasrah dan redha dgn ketentuan-Nya.

26 comments:

nor atiqah said...

sape wat nie..
alolo..x mo la cdih2 akak..

Nurmala said...

atiqa,
tak la iqa..
akak ok ek yang..

Aida said...

kak aida kalau kesepiankan ubat dia tdo .. syokkk ooo kalau layan tdo ni .. tp, tu semer kat umah lah .. kalau kat opis kak aida layan tenet jekkk .. hehehe

Nurmala said...

aida,
sbb tu la kita dok layan tenet je ni kak..hehe~~ satu hari sampai 3 entry..mana pernah kita cam tu..hehe

~dARlee zURiS~ said...

alaa..nape nie wak??
sabar ek...
yes..
memang sepi itu indah sbnrnya
stay smile ok..

mazzura said...

lain macam bermadah2 hari ni..bg zura, sepi itu tak indah, tapi sepi itu menenangkan...heheh

Nurmala said...

zuris,
thanks zuris

mazzura,
ketenangan itu kan indah~~

sipeNinLalat said...

Haaaa carila kawan yg bleh wat kite tak kering gusi... ngeh ngeh ngehhhh...

eYaNacOMeY said...

huhu..nepe nie kak?? ermmm.. kan ramai kwn bloggers..xmo sepi2 laa yek.. tp, if sepi wat akk eppi.. go on babeh..hahaha

Nurmala said...

sopeninlalat,
mungkin awak kot yg leh buat saya x kering gusi

Nurmala said...

eyana,
wak!!! happy buat akak happy??? never!!!!

Al-BIMA SAKTI said...

sepi itu perasaan
sepi itu pencarian
sepi itu pengalaman
sepi itu pengajaran
sepi itu memilukan
sepi itu adalah teman...

Nurmala said...

al-bima sakti,
terima kasih ye..

anntaj said...

sepi itu indah..
:)

eLLy said...

Sepi itu indah.. tambah2 lagi time nak tido.. nyaman je ZZzzz ....

Nurmala said...

anntaj,
yes,sepi itu indah..

kak elly,
wakakaka..kelakar la ko ni kak

:: p R i n c E s S _ N :: said...

nape ni yunk...xmo laa cani...N pon sepi jgak...

Nurmala said...

princess_n,
N sepi sbb prince ZA g mengajar..hiks~~

Aleeya said...

cantek lak pic tu, mmg kdg2 kita perlu besendirian..tapi takmo le lama2..he he

Nurmala said...

aleeya,
cantik kan?? sangat seni..
aha la..kalau sepi lama2 bosan le pulokss~~

[yAN!e][pUTraJAya] said...

sepi itu indah..
ada kala nyer sepi itu lebih membahagia kan
kerana tak ada benda yg wat otak kita serabut

tapi betul kata mala..
kalau sepi lama2...

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa
mati kutu jadi nyer

hehehheheh

Nurmala said...

yanie,
aha..kadang² kita mmg memerlukan space utk diri kita sendiri

eedany said...

Yup agree with u!

Sepi itu indah...bila kita memerlukan ruang yang lagi luas untuk bernafas.

Nurmala said...

eedany,
ye eedany..kadang kala kita memerlukan ruang utk diri kita sendiri

su said...

hanya yg melalui saat2 sepi itu shj yg tau bhawa sepi itu indah...

Nurmala said...

kak su,
ye..saya setuju..