Thursday, September 17, 2009

mACaM mANa aKu tAk hANgiN



Korang tgk!!! Macam mana lah aku tak hangin satu badan.. Org sibuk² nak raya, buat preparation nak raya..Sayang boleh pulak sibuk ngan Jersi Barcelona dia ni..Adeh!!!!

Baju tu baru dapat yg sebenarnya.. Sayang gi hantar tulis nama ngan nombor kat belakang Jersi tu.. Pastu nak tayang² kat aku la pulak kan~

Tapi nasib baik bila aku tanya, “ Apasal no.12 pulak?”

“Birthday sayang kan 12hb”

Huhuhu~ seb baik kan..

Apa² pun pagi tadi Barca seri 0-0 dengan Inter-Milan.. Ye la.. nak raya kan.. 0-0 la..ahahaha~

16 comments:

mariaariffbaby said...

salam eid ramadhan.

from us
maria+ariff+ecah.

sama la hubby kita..
raya patutnya pakai baju melayu.

ni dak nya..dok nak beli jersi MU

cHeRyNa PiReS said...

mala,

nasib seri...sha baru ingat nak celebrate barca kalah (hihihi...jgn marah mala...)

ke mala sokong team yg hubby sokong ek? wondering macam mana mala nak adapt dgn fanatik bola tuh:)

Waa...mesti dia berbangga sbb ada gambar jersey dia kat sini:)

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh..nk rayo..smpat ag gn bola2..

Mimy Hamid said...

kisah bola di hari raya la pulok..wakakaka..

tentang dhila... said...

jon mmg kaki bola ye tu...raya bola namenye tu hehehe

@--- Sueanne ----@ said...

hahah..makan bola, tido bola, baju raya pun bola gak..heheh

aRe_uDear said...

adeiii org duk sibuk bli bju raye yer die bju bola plak.. waakakaaa..
dan2 x jdi marah yer x yang pandai lak menjawab tuh hahaaa.. so rayer bola la nmpknyer hubby mala tahun nie heheee... ;)

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

Salam Lebaran Khas Buat Sahabatku

Mohon Ampun dan Maaf Andai Ada Tersilap Kata Terkasar Bahasa Sepanjang PERSAHABATAN Kita.....(^_^)

fuh....nak raya sempat lagi beli baju bola

hahhahahha......sabor jer ler

aien~s corner said...

hehe.. agak nye tu baju raya dia kot..hehe

Pocket said...

pocket tak layan bola,
dan ada sorang tu siap warning lg,
'dah la tu,. jangan la mencuba.. buruk benor bunyinyaaa'

tp still pocket tahu bahawa..
mungkin 12 tu adalah nombor pemain kegemaran dia :D
sila check hehehehehe

anyway, selamat ari raya..
maaf zahir n batun

nURmALa mAZLan said...

mariaariffbaby,
bosan kan..tak de suasana hari raya langsung

cHeRyNa PiReS,
mmg pon!!! semalaman la hidung dia dok kembang semangkuk

nURmALa mAZLan said...

:: p R i n c E s S _ N ::
tu arr kan

Mimy Hamid,
apa boleh buat?? nasib badan!!

nURmALa mAZLan said...

tentang dhila...
gitu la gamaknyer dhila

@--- Sueanne ----@
senang la cam tu..nanti akan ku masak bola je kasi dia makan..wakakaka~

nURmALa mAZLan said...

aRe_uDear,
itu la pasai nyer..dulu masa bercinta x de la pulak over cam gini kan..uhuks~

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠
Selamat hari raya acu yanie

sesungguhnya sabar itu separuh daripada iman

nURmALa mAZLan said...

aien~s corner,
tu la pasal..agaknyer laa..

Pocket,
wakakakaka~
x la pocket
no pemain kegemaran dia no 10..huhu~

Selamat hari raya
Maaf zahir batin

eLLy said...

ha ha ha lawak lawak..

nak raya 0-0

;P