Monday, November 16, 2009

aiReeN

Salam Uolls..

Happy Monday..

Hari Sabtu aritu, aku gi aireen @ nok…wakakakaka~

Masyaallah…punya la jauh rumah dia.. Sampai ke Klang jugak la aku nak ke rumah dia tu.. Salah jalan..Maklum lah..biasa nyer aku ngan sayang sampai Shah Alam, takat² stadium shah alam tu je hah!!! Tapi rumah pompaun ni, nun ke pundak perdana sana..Tempat jin bertendang..

Seb baik ko masak sedap nok.. Tak terkilan aku datang jauh²..wakakakaka~

Serious!!! Mee ko sedap walaupon pedas..

Pastu aku rasa ko ada letak ganja dalam mee ko kan?? Sbb sepanjang perjalanan balik, aku tido nok..ahahahha~ kekeyangan la tu…

Thanks nok jemput kami datang makan².. Nnt aku masuk umah baru, aku jemput ko pulak eh nok~








25 comments:

eryn said...

wakakak sian ko nok...tempat jin kentut la senggal..bertendang tu jauh lagik kedalam puncak alam tu hah...aku sesipi la...wakakaka kowangmmg vanggang kan...sampai sesat tah kemana...pastu ade lagik 4 keter sesat melarat tah kemana...tapi kesudahan sampai gak..semua stok kene hamun ngan laki dulu..wkakaka padan muker..pas ni da tau kan nok..ke ko senggal gak lagik

nURmALa mAZLan said...

eryn,
ha..tau x pe nok..mmg kena hamun ngan laki dulu nok..sian aku..semata² nak keumah ko, ku kebalkan telinga aku ni..wakakakaka~ aku sengal la kot..laki aku idak ler...

Mimy Hamid said...

si nok eryn klu masak makaroni memang sodap...aku siap leh tapau..giler tak ..pa kes?? tak dapat dtg le hr tu ..klu tak jumpa u la mala...next time k

atty's said...

MANYAK NYA reen siap kan juadahnya ..

s h a r v i na said...

xpe kak wlupn ter-sesat2..
asal kn dpt mkn byk! and sedap2..ehe..

isin_0108 said...

jauh perjalanan....pewot isi penuh dgn makanan sedhap...cm syorga lagi kan....

Maswani said...

xpe la jauh pn..tgk menu tu semuanya sedap je..mesti best mala dpt makan cmtu..kans kans..

nURmALa mAZLan said...

Mimy Hamid,
tu ler...dak eryn kata u nak dtg.. tunggu punya tunggu x sampai²..last² chow chin chow la beb..huhu~x de rezeki nak jumpa =)

atty's,
dia mmg nak kena siapkan juadah yg bykk krn nak ke rumahnyer adalah susah..wajib sesat dulu baru jumpa

nURmALa mAZLan said...

s h a r v i na,
tu arr..seb baik kenyang

isin_0108,
ye..syorga..nak² pulak masa sampai tu x de org..ehehehe

nURmALa mAZLan said...

Maswani,
sedap kak....

busyuksayang said...

kuih koci...sedapnya mala :D

nURmALa mAZLan said...

busyuksayang,
kita pon seka kuih koci

~ mizzAmy ~ said...

adeh... nampak puding lah.. tetiba je rasa nak makan puding gak. :(

nURmALa mAZLan said...

~ mizzAmy ~
ngidam ke amy..hehehe~

e_ja said...

hmm nmpak mcm sedap mee tu..akak pulak mmg suka bangat mkanan pedas2..:)

Jehan Najib said...

serious! sangat terliur tgh mknan tu... huhuuh... tepek la resepi kalo ade. hehehehe

nURmALa mAZLan said...

e_ja,
pedas² sedap owh!!!

Jehan Najib,
resepi kena tanya kat empunya badan la..

nok,tepek resepi kat sini nok

Precious said...

meleleh air liur nengok gambar tu ... ahh, lapar nih!

affa fazwan said...

klau btol dia letak ganja, hbs la ko mala... lps ni cnfirm ko ketagih je nk mkn mee dia tu.... hahaha

:: p R i n c E s S _ N :: said...

ikin wa lapar tgk makanan tuh maa.....wuaaa..

Ms AiReEn MoHd said...

weh mane lak aku letak ganja ...aku letak daun ketom jerk..wakakak mandai jerk ko ni affa...wakakakakak

dlm pada pedas aku tgk ko nok laju jer menonong menambahkan...wkakaka telinga ko cair mase kene sound nagn alki ko..mulut ko laju jerk melantak kan..kekeke...tu resepi ape yg kawan k nak...dtg la blog aku...kalau rase jubor nak berasap amik la resepi..kurang kan cili la ...

eLLy said...

ini baru la betul jln jln cari makan ;)

nURmALa mAZLan said...

Precious,
hehehe..sabar kak

affa fazwan,
tu la pasal..lepas ni gigil la x dapat mee nok..wakakakaka~

nURmALa mAZLan said...

:: p R i n c E s S _ N ::
gi makan cepat'

Ms AiReEn MoHd,
aku lapar nok..dah la kuar umah x makan sepatah haram..konon nak mkn kat umah kau la kan..sekali dengan sesat nyer..dari aku dgr laki aku memekak baik la aku melahap mee ko nok..wakakaka~~

nURmALa mAZLan said...

eLLy,
tau x pe..kalau ajak² mkn cam gini ada baikkkkk punya..wakakaka~