Friday, November 6, 2009

♥♥rUMaHkU sYuRgAkU♥♥

Salam Jumaat Uolls..

Semalam aku gi tgk rumah aku… Alhamdulillah…sattle dah satu hal..

Aku budget nak masuk umah tu 01/01/2010.. Tapi abah aku ni cam cargas la pulak.. Bulan November dah sattle..ahahaha~ Nak masuk bila eh?? Wahhh!!!! Boleh main pilih² tarikh pulak..ekekekeke~

Meh la aku bawa korang jenjalan kat sekita rumah aku yg x seberapa nih.. Boleh la kan utk org yg baru nak hidup…wakkk!!!! Apakah?? Dah 7 bulan kahwin…Baru nak hidup konon..cet~~

Living Area



Bathroom
Guest Room

Master Room…Huh!!!! Bilik aku kaler pink okeh!!!
Kitchen
Tu je la pun bahagian² yg ada.. Umah idak le besar mana..ehehehe~
Tunggu nanti aku update bila dah masuk perabot eh

♥♥Rumah ku Syurga ku♥♥

35 comments:

Yanmie said...

salam mala,

wah nk duk umah baru yea...cantek2..later upload lg gmbr yea. so bila nk buat house warming nie? ekekke..jgn lupa jemput yea..

nURmALa mAZLan said...

Yanmie,
hahahaha~ x tau nak dok bila ni..hehe~

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

jangan lupa jemput aku nanti g umah ko taw..heheheheh

eazy said...

bestnye.
cepat masuk rumah baru.

cHeRyNa PiReS said...

kaler umah sama ngan kaler "umah" nie ke? (colour blog)

mesti mala pilih nieh kan...

neezareef said...

klu akak pn ober excited nk msk umah baru mala

nURmALa mAZLan said...

PuRpLeLiCiOUs LoVe,
harussssss la

eazy,
hehehe~ sabar²

nURmALa mAZLan said...

cHeRyNa PiReS,
kaler pink sweet kan =)

neezareef,
tau x pe kak =)

momguess said...

xsabar nak tungu ko letak perabot yang oiii

Diarihatiku1976 said...

kecik pun tak pe..janji umah sendiri... pelan-pelan kayah takpe... laju-laju kayuh penat dan melecet .. hahahhaha...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

cantek uma yunk..pinky2 N nmpk tuu..nxt year ley r wat open house...hihiih

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

chantek la mala...
lampu n kipas kat siling tu

siyes cantek...

=D

ratna said...

yeayyy.. rumah baru!!! harus deko deko deko rumah tu.. kasi lagi cantik.

nURmALa mAZLan said...

momguess,
sabar kak oi..poket makin menipis nih..ahahahaha~

Diarihatiku1976,
tu la..tgh pelan² kayuh ni kak..kalau kayuh laju² semput den

nURmALa mAZLan said...

:: p R i n c E s S _ N ::
ko pantang nampak pink kan N..ahahahaa~

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠
Lampu ngan kipas je ke cantik acu yanie..ehehehe~

nURmALa mAZLan said...

ratna,
harusssssss bangat~

busyuksayang said...

cantik...mesti tak sabar nak pindah masuk kan dear :)

s h a r v i na said...

nnt hias cntik2 oke! ;)

Pocket said...

yang sinki dua tu dapur ker?
waah pocket cukup pentingkan dapur,
pasal bilik tidur selalu nya cantik dan apa sangat yg nak kotor kan...
tp dapur senang sangat nak kotor,
so kalau dah gitu skali dapur nyer ngan sinki sebegitu,

amat lah semangat nak masak ngan bersih nya:)

jelesh jelesh jelesh!!

puanrazma said...

beshh nyer ada umah baru!!!!
i like pink..

a.z.n.e.e said...

ooo.. masuk umah baru ke??

nnt upload lg gmbr.. nk tengok...

adha said...

bestnye nak pindah umah baru..

Iena said...

tahniah babe...

atty's said...

BESHNYA ..MALA NAK DUK UMAH BARU ..congrats dear

~ mizzAmy ~ said...

aik.. lampu tuh lampu lain ekh?? cantik-cantik. nanti email amy gambar2 yang dah di snap. living, kitchen, and bed room 1-3. so, amy based on the color je. ;)

nURmALa mAZLan said...

busyuksayang,
aha la kak..x sabar rasa nyer..eheheh`

s h a r v i na,
Insyaallah..hehehe~

nURmALa mAZLan said...

Pocket,
mmg tgh bersemangat nak memasak ni..ahahhaa` harap2 jgn hangat2 tahi ayam sudah..uhuks~

puanrazma,
kita pon tetiba suka pink..hahaha~

nURmALa mAZLan said...

a.z.n.e.e,
harusss la

adha,
besttt owh!!!

nURmALa mAZLan said...

Iena,
thanks nok

atty's,
thanks kty =)

nURmALa mAZLan said...

~ mizzAmy ~
hehehe~ aha..sumer dah tukar amy.. nnt akak email amy k =)

Redbloodsnow said...

whoaaa kak mala. lawa la umah kak mala. jeles plak ai tgk..hahaha


:P

ainulfadz said...

bestnyer ada umah sendiri...bila nk pindah???

Kamsiah said...

wah..mahliagi cinta mala & hubby..umah baru...bila lak org baru nak tiba?:)

nURmALa mAZLan said...

Redbloodsnow,
x lama lagi ko pulak ada rumah sendiri kan

ainulfadz,
Insyaallah hujung thn nnt =)

nURmALa mAZLan said...

Kamsiah,
rumah baru ni je rezeki kamis etakat ni..org baru lom ada rezeki lagi =)