Wednesday, April 9, 2008

dEfiNiTeLy, mAyBe


Erm...semalam tak update je. sebab busy..ingatkan semalam nak update bila petang menjelma..maklum la time tu bos dah balik...boleh la bertenet..sekali Azrin call cakap zack aka kak ila ada ticket wayang free.. Definitely, Maybe.. So, balik tu terkocoh-kocoh la aku balik sebab nak collect tiket tu kul 8.30pm cam tu.. Tunang tercinta amik aku kat ofis kul 6.30pm..sampai umah dalam kul 7.00pm camtu, terus cabut gi Mid Valley je.. Sampai sana trus gi jumpa zack aka kak ila amik ticket pastu tunang tercinta seperti biasa akan main game kereta OutRun. Itu favourite dia..Sebelum ni dia suka main game kereta Initial D je... Apa dah...tak pasal² aku bole tau pasal game kereta pulak...tak lama lepas tunang tercinta main game tu,Azrin ngan saiful pun sampai.. Ini je la cerita semalam....

Tadi aku di ajar macam mana nak buat surat ntah apa ke nama ntah..Ish...leceh jugak kerja uku skang ni nak banding ngan kerja aku sebelum ni...Tak pe la....Belajar kan..? At least aku dah ada pengalaman..

Erm...apa lagi ah..?? Takpe la..sampai sini dulu aku tulis..Nanti baru sambung balik.. Tak tau nak cakap apa je.. Wharever it is, lunch nanti tunang tercinta nak datang.. Aku dah kata tak yah datang.. Tapi dia nak datang jugak.. What to do..????

1 comment:

NorAzrin MohdNawir said...

weh..tajuk kite sama tp isi kandungannya berlainan kan..??ni nak cite...tunang tercinta ko tu mmg x nak berenggang ngan ko walau seminit...aku rasa kalo bole dia nak keje sesama company ngan ko la tu...tu sbb kalo ko kata x yah dtg tp dia nak dtg jugakkk.... ye x???
heheheh.....