Wednesday, April 16, 2008

pEmBaNgKaNg yG tAk SuDaH²



Hari Isnin hari tu konon nya aku nak tunang nak gi makan kat restoran 3000 kat Kg Baru sebab dah lama tak makan kat situ.. Sekali jalan punya la jammed.. Ingat apahal..Sekali tgk polis ramai tak ingat.. tak lama lepas tu, datang pulak lori FRU.. Eh,apahal ni.. rupa²nya penyokong² buat reformosi. Bangang betul la diorang ni.. Nak sangat ke negara ni jadi macam indonesia tu..merusuh sana sini. Dah elok² dok kat negara aman damai, sibuk gi buat rusuhan pulak.. pada pendapat aku la.. tak tau la betul ke tak...aku rasa diorang tunjuk perasaan tu sebab ladang ternakan babi yg nak dibuka di Selangor tu kot...
Ni la keadaan org ketika tu yg sempat aku rakamkan..ramai tak ingat. Walaupun aku dalam kereta je masa tu,tapi perasaan takut tu tetap ada sebab terlalu ramai umat manusia yang dah membantutkan selera aku dan telah merencatkan niat aku dan tunang tercinta untuk makan di restoran 3000. Akhirnya kami tukar destinasi selera kami, kami makan Ikan bakar kat belakang Istana Negara.

2 comments:

rynn2506 said...

weh..aku pon dgr org ckp ikan bakar kat blkg istana tu best...aku x tau katne..nnt ko tunjuk aku ekk??

Nurmala Mazlan said...

ok2 nanti kita gi sesama je..