Sunday, April 20, 2008

nEw LaPtOp


Tadi aku pergi Low yat dengan mak dan tunang tercinta.. Mak dapat durian runtuh apa ntah, belikan aku laptop.. Erm...thanks mak.. Walaupun kita selalu je gaduh-gaduh. Dan skang aku sedang bergelut dengan internet di dalam bilik dari pukul 8 tadi sampai sekarang. Mak panggil suruh tengok Siti Nurhaliza buat persembahan untuk Anugerah Planet Muzik pun aku tak nak.. Ni ha..mak baru panggil aku makan,aku tak datang2 lagi.. Sampai mak masuk bilik mak kata "Ni aku dah belikan laptop,dah tak sedar diri pulak...Pergi makan cepat kau. aku nak kemas dapur tu...!!!" Ish...macam ni bole kurus aku...huhuhu...

4 comments:

Ju-Lia said...

ni mmg kes org x sedar diri. muahahaha... mari kite ber web-cam kelak.

*weee*

p/s: letakla shoUt out box.

rynn2506 said...

waa.....ko dah ade laptop..aku bile lg....weh...mahal ke x ko beli...x cite pon...kalo aku x baca blog..aku pon x tau...pantek la...aku nak jugak...!!!waaa...patut la ari ahad pon tulis blog..weh...nape x cite??? kecik ati aku!!

Nurmala Mazlan said...

aku bukan tanak citer...tapi macam kau kata tadi,kalau kau cakap tak yah buat sbox,nanti aku kata kau dengki...camtu jugak aku...nanti kau kata aklu berlagak pulak...dalam 2ribu lebih tu...kalau kita lepak steven ada wifi yin...bleh tenet jer..huhuhu

rynn2506 said...

oit..geli aku..hik..hik..hik..x kuasa nak ckp ko blagak..sbb tu kemampuan ko...psl shoutbox tu lain sbb ko nak letak...aku xde hal nak ajar tp ade sbbnye plak..xkan nak byk² kan...psl laptop tu watpe plak ko nk belagak..kan ko dah cite..tu dtg la mak ko punye baik hati tu...nnt cite kat aku..aku nak btenet gak...ngan ko la sape lg kan????kite kan sesama je...kan???