Friday, April 18, 2008

kAD kAhWiN



Beberapa kat kahwin yg berkenan dihati..tapi tak confirm lagi.Aku nikan lalang.. Rambang mata..Skang nak yg ni. Esok² tgk yg lain nak yg lain pulak.. Tapi kad² ni cantik kan? Cantik dan Murah..

5 comments:

rynn2506 said...

bagus...bagus...mari kite sama² promote kedai ni..aku dah penah tempah kat sini masa aku kawin aritu....hasilnye mmg da bomb..xde org x puji kad aku.."azryn,kad ko la paling cantik yg aku penah jumpe" camtu la kata mereka...cuma ade sorg minah indon yg dengki nak mampos tu je kata kad aku murah n x cantik...kononnye kad dia mahal(RM4 sekeping) n cantik la kan..tp hampeh...hanya ber'kad kawin'kan manila card dia kata cantik...??? bygkanlah betapa dengkinye dia...!!!

Nurmala Mazlan said...

wehh...sampai kat blog aku pun kau nak citer pasal mastor tu perhal..??huhuhu... itu minah indon tak sedar diri macam tu la..kad dia berharga 4 rupiah sebenarnya kau tau tak..cuba kau convertkan jadi berapa RM?? huhuhu

Ms Clumsy~ said...

card yg 1st one tu cntik...if u dun mind,can u share the website?me also lalang like u..heheh..until now xtau tarikh kawin....padahal da setaun lbey brtunang ni..=)

nURmALa mAZLan said...

Ms Clumsy~
hai...erm..i think the website is www.kadkahwin.com.my..if im not mistaken lah..sbb dah lama woo...now dah 6 bln i kahwin..ahaha..neway, i link u ya..

Anonymous said...

mm..rasanye the 1st design tuh bkn www.kadkahwin.com.my nye...tapi www.thekadkahwin.com :)