Tuesday, May 26, 2009

a.gAgAk???!!!!! sAPeR tU?

Semalam balik kerja, baca suratkhabar.. Aku baca Kosmo, Sayang baca metro. Aku ni tak boleh tgk sayang tu dok diam², aku mesti nak sakat dia. Aku terfikir, nak sakat aper eh?? Hah!!! Aku gi page belakang sekali bahagian sukan,paper kosmo semalam ada benda ni…..



Aku pun mula sakat sayang, “Sayang, tgk ni apa messi kata. Dia takut ngan Ronaldo tau..huhu

“Eleh..tgk pulak la apa Ronaldo cakap. Dia pon takut ngan Messi.”

“Eleh..dia cakap je tu, sebenarnya Messi celah gigi dia je sayang”

“ Tolong sket!!!! Tgk apa messi cakap, kalau diberi peluang, dia akan mengambil kesempatan itu dengan baik. Kalau diberi peluang…Ingat Messi nak bg dia peluang??”

“Tak bg peluang pun Ronaldo mesti pandai cari peluang punya. Sayang tgk la malam esok”

“ Tak akan dapat punya. Ronaldo sendiri kata Messi tu bahaya”

“Eleh…ok, kita bet!!! Esok malam kita keluar, tgk final. Tapi saya nak dok ngan budak² MU. Kalau MU menang, saya nak buka sticker Barca kat kereta tu, ganti ngan sticker MU”

Sayang dah sakit hati la tu.haha~ Malas nak layan aku lagi. Dia geleng kepala “Macam ni la perempuan. Tak tau apa² pasal bola, tetiba nak suka org tu sebab hensem”

Wakakakakakak~ kan aku dah kata sayang dah sakit hati tu..woohoo~

Aku tanya sayang “Dah mmg Ronaldo tu hensem. Kan?? Kan?? Kan??”

Huh!!! Hensem aper. Dari Ronalo, baik A.Gagak. Lagi hensem”

“Hah???!!!! Sapa apa A.Gagak?”

“Alah…yg main cerita gerak khas tu”

“Itu A.Galak la…wakakakakakkakaka”

“ooo..eh????”


Terbantai gelak la aku kat situ. Wakakakakakaka~ saper yg kenal aku, tau la aku gelak macam mana? Terkekek-kekek aku dibuat nyer.. Akhirnya, misi aku nak menyakat sayang tercapai..
Sayang..sayang.. Kelakar la sayang ni.

That’s my hubby. My other half. My Soul. My Happiness. My Sadness. I love you sayang!! Apa² pun, A.Galak ok…bukan A.Gagak..wakakakakakakakaka~

22 comments:

Eazy Izzuddin said...

ohoho
memacam dalam paper
huhu
xD

~mrs.amy ~ said...

hehe, so funny...
bestnye leh gelak2 ngan yg tersyg:(

nURmALa mAZLan said...

Eazy Izzuddin,
apa lah yg kau cakap ni eazy??

~mrs.amy ~
harus lah best kan..cuba time gaduh pulak..ehehehe~

MiSZuE said...

both hensem haha
i like^__^

rynn2506 said...

hehehe...aku tau ko gelak cane..aku penah record ko gelak kan mala....
hehehe...aku yg baca ni pon dok tkekeh² gelak....kelakar dowh....mesti tsasul tuh....

nURmALa mAZLan said...

MiSZuE,
messi hensem ke zue??

rynn2506,
aha yin..dia tersasul cakap a.gagak..wakakaka~ kelakar lah

:: p R i n c E s S _ N :: said...

A.gagak..?? hahhaha..mlawak jerkk...

mama idzareef said...

hahhaha..lawak la ur hubby..tgh tensen sgt ler tu wife dia duk nyakat..smpi tershashulll dah..

nURmALa mAZLan said...

:: p R i n c E s S _ N ::
wakakakaka.dia tersasul lah yang

mama idzareef,
ahahahha..dia sakit hati sgt la tu kak..kita mmg suka sakat dia

Mrs Zamzuri said...

mlm nih saya bakal berperang dgn suami pasal bola ini! dia fanatic Man Utd!

nURmALa mAZLan said...

Mrs Zamzuri,
yeah!!!! saya juga bakal berperang dengan sang suami...sbb dia pon fanatik BARCA

Wawa_Nadwa said...

hahaha.
mesti tak penah tgk A.galak la kak.
mesti A.galak nangis de org p'gil dia A.gagak.
hiks!

A.I.Z.A.T said...

kak, x baik gelakkan suami.
astaghfirullah..

nURmALa mAZLan said...

Wawa_Nadwa,
wakakakakakaa..sian A.Galak jado A.Gagak..wakakaka~

A.I.Z.A.T,
wakkkkk...derhaka kah aku sampai kau beristigfar tu aizat..

Y u Z z 9071 said...

nanti kita jumpa aku nak dengar ko gelak...

leh kann

joegrimjow said...

mungkin barca?
hehe

kojah said...

hahahahahaha nk gelak je kak...buleh?

nURmALa mAZLan said...

Y u Z z 9071,
aku pemalu lah..mana ada gelak keluar bunyi

joegrimjow,
yeah!!!! harus~

nURmALa mAZLan said...

kojah,
gelak la dik oi..

Elynn said...

gelak-2 jugak, tapi ............sapa yang menang ia???

adha said...

tp barca memang kan?? ngeh2.. tak jd koyak stiker la??

nURmALa mAZLan said...

Elynn,
BARCA la..ehehehe`

adha,
aha kak..x jadi koyak sticker