Friday, May 23, 2008

kOmiK

Waaarrrggghhh!!!!! Ngantuknya. Apa nak buat ar kasi mata ni segar? Erm...apa kata aku buat komik. Korang pun buat la jugak komik macam aku ni. Kalau korang nak buat,klik je kat komik aku tu..

Tajuk komik : Si Jelita & Si tampan

6 comments:

khairulnizam said...

syg ni ade2 aje kan? bleh plak wat skrip aje kat situ ekk? hehehe.......

Nurmala Mazlan said...

hehehe.....
saje je sayang. tak tau nak buat apa tadi. ngantuk sangat. Tapi best kan komik tu? Komik paling best yg pernah saya jumpa

khairulnizam said...

hehehe....
komik plng best pnh sy bc ajer syg..
mengalahkan komik lwn2 yg sy pnh bc tu aje ekk syg.

Nurmala Mazlan said...

a'ha..memang la... mengalahkan komik yg sayang pernah baca dan juga mengalahkan komik "abg taib"..hehehe

khairulnizam said...

yela tu syg. sy nak jd pengarah komik ni bleh x syg? hehee

Nurmala Mazlan said...

sayang sayang..
nak jadi pengarah konon..
pulang dulu buku abg taib tu.
dah beranak dah buku tu. Abg taib pun dah sampai Sabah dah sayang