Saturday, May 17, 2008

NaMa DaLaM bAhAsA JePuN



Nurmala = Chikuma Nichimuraya
Mohd Khairul Nizam = Miyoshi Hachirobei
Korang pun boleh tukar nama korang dalam bahasa Jepun. Macam mana? Ermm...Klik sini
p/s : Elena,betul ke nama aku ngan tunang tercinta ni? (Elena pernah menuntut di Jepun untuk beberapa tahun)

9 comments:

Anonymous said...

herkk..kau percaya lah mende alah tu..

rynn2506 said...

haah...mcm pelik mala sbb nama ko satu pkataan tp jd 2 plak dlm bahasa jepun..krol tu ok la...walaupon aku x paham bahasa jepon....huhu

Nurmala Mazlan said...

anonymous,
alah.. kau jangan la eksyen...tu la kau bekas warga sana...

rynn2506,
apa pulak?? kalau nak kira kau nya pelik,nama krol pon pelik jugak..
nama dia 3 suku kata,jadi 2.sama cam nama aku,1 suku kata jadi 2 jugak

Anonymous said...

ekeke..tak eksyen..belagak je..mhehehe..tak..tak..

tapi kan mala..setau aku la..entah..nama aku pun bila aku buat mende tu cam klakar..hehehe..

kesimpulan kalau nama2 kita ni dalam sebutan jepun memang berbeza sikit je..

cth:

noor elena = noru erena
nurmala = norumara
mohd khairul = mohamato kairu
norazrin = noruazurin

haa..gitu la seadaanya.. sebab dalam japanese uruf L tak ada..

Nurmala Mazlan said...

ooo.. yeker.. mana la aku tau..aku belasah je. dah aku jumpa web tu. hehehehe... noru erena

rynn2506 said...

weh el..x aci la ko ni..nama mala ngan tunang tcinta ko letak..nama suami tcinta aku mana..nak tau gak nama dia dlm bhs jepon.huhuhu...

rynn2506 said...

lupe lak nak bgtau ...saifulnizam tau...

Anonymous said...

Hey I'd love to thank you for such a great quality site!
thought this would be a nice way to make my first post!

Sincerely,
Monte Phil
if you're ever bored check out my site!
[url=http://www.partyopedia.com/articles/spiderman-party-supplies.html]spiderman Party Supplies[/url].

Anonymous said...

[url=http://kfarbair.com][img]http://www.kfarbair.com/_images/logo.png[/img][/url]

בית מלון [url=http://www.kfarbair.com]כפר בעיר[/url] - [url=http://www.kfarbair.com/about.html]חדרים[/url] גדולים אנחנו מציעים שירותי אירוח מיוחדים כמו כן ישנו במקום שירות חדרים הכולל [url=http://www.kfarbair.com/eng/index.html]סעודות רומנטיות[/url] במחירים מפתיעים אשר יוגשו ישירות לחדרכם...

לפרטים נוספים נא לפנות לעמוד המלון - [url=http://kfarbair.com]כפר בעיר[/url] [url=http://www.kfarbair.com/contact.html][img]http://www.kfarbair.com/_images/apixel.gif[/img][/url]