Tuesday, May 13, 2008

sAYaNg

Semalam aku letih giler. Ntah la. Agaknya sebab memikir kan perkara yg bukan² kot. Tunang tercinta balik kul 11 cam tu. Dia balik je aku trus naik ataks katil - tido. Waaarrrrggghhh!!!! Aku cakap kat tunang tercinta aku nak tido..

Aku pun msg tunang tercinta...

"Sayang tido ye. Gudnite sayang. I love You".

Aku pun tido.. zzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!

Pagi tadi macam biasa,aku bangun pagi. Tapi aku tgk² kat hp aku ada msg dari tunang tercinta..

"Selamat malam sayang. Sesungguhnya sayang adalah sinar hidup saya. Melengkapi kekosongan hidup serta jiwa saya selama ini. Sayang adalah pencetus semangat cinta yang pasti akan saya semaikan dalam sanubari,hati dan diri saya. Tak terkata dengan ucapan, bahawa sayang ini adalah org yang saya amat² cintai seluruh jiwa raga saya. Amat bererti serta paling berharga dalam hidup saya. Sememangnya diri sayang telah mencuri serta menghuni didalam hati saya. Saya teramat² mencintaimu wahai sayangku, Nurmala".

Wakkkkk!!!!

Tak perasan msg malam tadi. Sorry sayang tak balas. Saya dah tido je sayang.

Saya pun sayang sayang. Sayang jangan tinggal saya ye..

Masa nak pergi kerja pagi tadi aku tanya, "Sayang tido kul baper semalam?". " Kul 12".

"Abis tu msg tu kul 1.30?",aku tanya.

" Saya mimpi. Saya mimpi sayang hilang dari hidup saya. Tu yang saya terjaga tu".

Oh My God.... Sayang, Sayang takkan kehilangan saya sayang. Tak akan.. Saya tak akan benarkan perkara tu terjadi.

7 comments:

misz_dini said...

alamak....aku org pertama ekk..ermm...puitis siott ayat!!...ok arr..tertusuk jap arrr ati aku kan...nasib, sayang sayang sayang...kau sudah berpunya...relax arr..ajal maut ditgn allah...kiter manusia kener byk berdoa kat Dia if nak jodoh berpanjangan...Dia yang tentukan..kiter cuma merancang...

Nurmala Mazlan said...

Ye adini. Aku tau tu. Aku tak le jahil sangat. Kau ingat dalam mimpi dia tu,aku hilan tu aku gi mati ker?? Hilang je la..hilang dari pandangan. Kau faham tak?? Ketuk baru tau..!!!!

khairulnizam said...

sy yakin dan percaya yg syg xkn hilangkan sy dr hdp syg. sy snts disisi syg.

rynn2506 said...

mala..dgr je ckp tunang tercinta yg begitu dan sentiasa menyayangi ko dgn setulus hati dia tu...x yah dgr nasihat drpd org yg ckp x serupa bikin...nak komen kat blog sendiri bole arr...tp x berani nak hadapi or bdepan ngan kenyataan..eleh takut kena balik la tu...!!!patutla ramai musuh!!

misz_dini said...

owhh..macam tue ker skang ayinn??...terpulang..alhamdulillah...

nuzul said...

takutnye aku dengar ni...
cewah..romantik la tu!!! jeles ni!!

Nurmala Mazlan said...

Hehehe..
Alhamdulillah..kali ni aku dapat yg cam gini pulak. Minta² la selama²nya pun dia cam ni