Saturday, May 24, 2008

L & C aUtO sDN BhD

Lepas sayang main bola kat Sports Planet tgh hari tadi, balik umah jap. Makan. Pas makan tu, gerak gi bengkel jap kat Taman Perindustrian OUG. Sebelum gi tu aku dah call bengkel dulu tanya buka ke tak,tutup kul bape? Sebab semalam aku pergi bengkel tu dah tutup je. Akhirnya dapat jugak tgk kereta aku. Wakk!!!! rindunya kat kereta tu. Takde apa-apa yang dia dah buat. Cuma dia dah bukak bahagian yang rosak-rosak tu je.Takpe,minggu depan aku nak pergi lagi sana. Aku nak tgk keadaan kereta aku dari masa ke semasa. Balik dari bengkel,sampai kat Desa Pandan je, hujan turun lebat selebat lebatnya. Bermandi hujan lah aku dengan sayang. Semalam bermandi hujan,hari ni bermandi hujan. Macam citer hindustan pulak.


___________________________________________________

L & C AUTO TRADING

No.32, Jalan 4/152, Taman Perindustrian OUG,

Bt. 6, Jalan Puchong, 58200 Kuala Lumpur

Tel : 03-77833282 Fax : 03-77844299

4 comments:

NorAzrin MohdNawir said...

ceh...aku pon x promote workshop tmpt laki aku cari mkn (part time) kat blog ni...ko plak yg promote habis²an..siap letak full add n contact no lg tu..."cayalah" nubhan..
"alamak,terlebih suda" stacy..!!! yes la..juara sangkaan aku...kool jerk..x mcm yg tmpt ke5 tu..over confident je menang..padan muka dapat tmpt last skali...

HasnolMizam said...

Nak tanya, cam mana hasil kerja workshop ni? Saya baru nak hantar kereta kat sini utk repair lepas kena langgar. OK ke tak?

Nurmala Mazlan said...

rynn2506,
Eh, persal aku tak perasan komen ko yg nih? Tinggal kenangan!!~

HasnolMizam,
Salam.. Kerja dia ok..Cuma ada sikit tak paus hati bila ekzos saya tu dia x nak tukar baru..Dia cuma repair jeks..Walhal insurance kata dia tanggung segala kerosakan..Tapi bengkel ni x nak ganti baru..Dia cuma repair jeks..Dia nak amik kot duit insurance tu..Masa tu saya macam malas nak cakap banyak sbb malas nak berulang banyak kali sbb bengkel ni ng umah saya jauh~


Haaa...Lagi satu, lepas amik kereta ni...Banyak wayar shot jugak la...Radio tak boleh on..Bila radio dah ok..signal pulak problem..Ntah la....

Tapi saya buat hasut awak jgn g sana tau..Saya cuma share pengalaman jeks~

HasnolMizam said...

ok cun! hari ni saya memang dah cancel nak hantar kat kedai ni.. alasannya yang saya bagi, sebab jauh dari seri kembangan. haha. Memang jauh pun.. terpencil pulak tu. menyusahkan saya nak tengok progress hari2.. 1 hari berjauhan dengan kereta pun hati dah resah gelisah. Now saya hantar kat Serdang sahaja. Tak tahu la ok ke tak.. harap2 ok lah. tq for the info.