Thursday, December 18, 2008

3 mOnths, 1 wEEk, 4 dAYs



Lagi 3 bulan 1 minggu 4 hari aku dan sayang akan disatukan..Insyaallah..
Adakah aku sudah bersedia??
Sudah bersediakah aku??
Bersedia sudah adakah??
Adakah bersedia sudah?? wakakakaka~~~
Alamak!!! Terlebih sudah...






Hati Yang Rapuh


Di hati kulakarkan sebuah impian
Yang aku namakan harapan
Apabila kutentukan arah serta tujuan
Rela kuhadapi cabaran


Jalan ke puncak itu beronak dan berliku
Menyukarkan pendakianku
Namun tetap kugagahi hati yang rapuh ini
Demi hasrat yang suci


Aku sangkakan harapan selembut impian
Yang menguliti tidur insan
Kiranya kehidupan tidak sedemikian
Goyah hatiku oleh kenyataan


Tak harus kuturuti kelemahan diri
Tak daya bertahan diuji
Lalu aku mengumpulkan semula kekuatan
Berlandaskan keimanan

29 comments:

~dARlee zURiS~ said...

sedia dari segi apa tu??
hehheeee...

x lama g dah mala
semoga sumanya berjalan lancar ye :)

Nurmala said...

zuris,
harap2 la zuris...

juelee said...

saya lagik setahun...
aduhhh penin bile pk nak kawen...

zeti said...

eh eh.. x lama je lg mala.. pejam celik tiba2 esk da nikah.. so, get ready from now k :)

Nurmala said...

juelee,
mmg pening fikir nak kahwin ni

zt,
Insyaallah zeti.. kalau nikah.. kalau x!! hehe

E.L.L.Y.N said...

insya Allah bersedia...
Akak pun nk bersedia gak...
Sedia tunggu kad kahwin mala
Pastu sedia duit nk bli hadiah wedding mala...

Hehehe...kena beli ke?
Hehehe

Nurmala said...

kak ellyn,
kita suka yg akak bersedia nak belikan kita hadiah tu..ekekeke....~~

MiSZuE said...

hehe bestnye nk kawen..
harap akk bersedia mental dn fizikal tau hehe
syioknye~~~

Nurmala said...

zue,
insyaallah zue.. tapi akak tgh mental skang nih

sparkystar said...

insyalah...smoga korang disatukan dan banyk kan bsabar..mcm2 dugaan skrg nie

Nurmala said...

sparkystar,
wuaaa....mmg banyak pon.. xtahan dah nih

saya said...

bersedialah kamu sebelum kamu dibersediakan. hehehehhee....

Nurmala said...

saya,
wakakaka..baik bos..hamba sedia berkhidmat..wakakaka~~

eLLy said...

dik .. dah pikir betul2 ke nie..

are you sure?
adakah anda pasti?
adekah pilihan anda muktamat?
tak nak guna talian hayat?


wakakaakaka

saje je nak saiko ko cikit

:)

Nurmala said...

kak elly,
wak!!!!
soalan² tu sumer mendebarkan jiwa dan raga..ekekeke

[yAN!e][pUTraJAya] said...

MALA

yanie n geng blogger doakan semua nyer nanti berjalan lancar k...

persediaan awal tu penting

he he he

*pandai2 jer yanie nih..mcm ada pengalaman lak..ha ha ha

take care dear..

tak sabar nak tunggu kad jemputan kamoo

(^_^)

Nurmala said...

yanie,
thanks yanie..
doakan jua jodoh berpihak pada kami ye..Insyaallah..

sabar yanie..sabar tu separuh daripada iman

ratna said...

meh.. mcm ayat2 kartun bob the builder tu..

bole kita lakukan???

yer kita bole..

haaaa mcm tu ler..

semoga nurmala bersedia menempuh segalanya.. ini cabaran hidup tau..

nurulhuda abu bakar said...

both of u will do just great~ ;) happy je....

Nurmala said...

kak ratna,
insyaallah kak..akak doakan je la ye..

nurul,
thanks nurul

:: p R i n c E s S _ N :: said...

dupp dapp dupp dapp...huhuhuhu...jgn lupe jmput N tao yunkk....

~ turquoise ~ said...

congratulations dear;)

Nurmala said...

N,
Insyaallah N

turquoise.
Thanks dear

rynn2506 said...

mala...
sbr ye...

erm..n3 ni pon aku rasa cam aku penah wat kan..siap tepek lg tu lirik lagu tu...harus diberi kredit ni....

Nurmala said...

azrin,
hehehe...aha..kau pernah buat n3 nih..

miszrLina said...

wah.... another 3months to gO!

jeng jeng......huhu

Nurmala said...

kak ina,
wak!!! takut lah akak

Yanmie said...

wah tak lama lagik tu..hehehhee...akan tiba jua saat yg dinanti2 itu..bleh kita share2 pengalaman...ahaks..

alerts said...

vuitton handbags
louis vuitton
hermes
hermes kelly bag
hermes bags