Sunday, June 15, 2008

uPdAtE dEWaN sEJaRaH

Semalam lepas aku mendaftar untuk kursus kawin, aku balik ambil mak kat umah dan bawa mak ke Wisma Sejarah sbb mak nak tgk Dewan Sejarah tu. Maklum la,hari tu pergi ngan tunang tercibta je. Skang mak nak tgk sendiri dewan tu dan terus nak booking date. Hehehe...Excited mak aku. Maklum la, aku the only child kan??

Masa sampai je kat Dewan tu, jumpa En. Shahril dan kemuan En. Shahril bawa aku,mak dan tunang tercinta pergi tgk Dewan.

Erm...tgh hari karang ada org kahwin. Kali ni punya pelamin cantik pulak aku tgk. Warna dia sama ngan theme colour aku pulak tu. Warna putih. Cantik,simple, nice. Aku tanya jugak sapa yg buat pelamin ni. Pastu dia kata org yg buat pelamin ni baru je balik. Waakkk..!!!! frust nyer...
Tapi caterer masih ada kat situ, aku suh sayang tanya kot-kot caterer tu ada link ngan pelamin ker. Sekali tgk org caterer tu kawan lama mak. Dia kata nnt dia tolong minta kan no fon org pelamin tu. Tgk la, kalau ada rezeki tak kemana kan??




p/s - rasa-rasa korang cantik tak pelamin tu??

8 comments:

Anonymous said...

cAm kicik Ajer. sila la buAt besar2 ye plamin. nnt nk tgkp gambar ramai2, x cukuP besar plak. huhuhu

Nurmala Mazlan said...

Itu contoh je la. tapi cantik kan?? Nanti pelamin aku uat besar umah atuk.. Puas hati??

Unknown said...

cantik la pelamin tu....

putih bersih je...cantik gak cam tu...
n ibarat kata ju-lia buat besar lagi best...

Nurmala Mazlan said...

Yezza....
cantik kan.. cantik kan.. Simple je.. yE LA, kena buat besar skit sbb kita pun besar kan?? hehehe

Unknown said...

ada lak cam tu...

nanti bila nk bergmbr sume nk dok mnyelit kat tepi pengantin...iyeee...
yg budak kecit leh la dok depan...

Nurmala Mazlan said...

Eeeee....
akak ni cakap macam ni buat kita tak sabar je nak kahwin.. wak..!!!! gatalnya aku..

misz_dini said...

cantik pelamin tue...simple n nice...ermm...theme colour kiter samer tapi sure design lain....

Nurmala Mazlan said...

Simple je kan?? Tapi kadang-kadang tgk cam nampak plain sangat. kadang-kadang tgk cam cantik..