Monday, June 30, 2008

tHRee mONtHs

Tadi aku tgh buat kerja, tiba-tiba Exec. aku - Kak Roy - datang.

"Mala,I want to ask you something".

"Yes".

"How about your work?? Erm...I mean, do you comfortable with your work? Since Hada on martenity leave. You have to do all the invoices. Are you feel pleasure or what so ever??"

"No. Im ok with that. But, why are you asking me that que? Seem like u're not satisfied with my work. Is it anything wrong".

"Tak de apa-apa la. bcoz tomorrow is your 3 month here. So, I kena confirm kan you. I just want to know whether you comfortable with this, how you catch up your work. Sebab I tak nak bila I dah confirm kan u, nnt u resign..But I think u ok kan? You dont have any problem with estate kan?"

"Yes"...!!

Wak..!!! dah 3 bulan aku kerja kat sini ..tak sangka kan? cepat betul masa berlalu. Dan Insyaallah esok aku confirm jadi warga Tradewinds Plantation Berhad.




11 comments:

rynn2506 said...

congratulation n celebration...
lalalalalaaa............

Nurmala Mazlan said...

Thank You..
Erm..aku tgh tunggu surat confirm ni. Apasal tak dapat²? Gaji naik tak??

rynn2506 said...

mestilah kan...selalunya kalo dah dpt confirmation letter dia akan naikkan gaji lg kan??

Nurmala Mazlan said...

Yer la.
Tu company lama.
Mana tau company ni lain ker.

Ju-Lia said...

congrats
sila la wat kenduri kesyuKuran hujUng mggU ni.
hikSss~

Nurmala Mazlan said...

Ju-Lia,
boleh bagitau aku kenapa kena buat kenduri hujung minggu ni??

Ju-Lia said...

sBb hujung minggu ni daku pulang ke rumah.
wakakakkaka

aida said...

best nyerr.... aku gak la... sory umah yg berjaya.. hehehe... congratz la..

Nurmala Mazlan said...

aida,
thanks aida.
erk...suri runah yg berjaya ke sory rumah yg berjaya?? eiuww..~~

misz_dini said...

congrats....

Nurmala Mazlan said...

adini,
thank you darling