Sunday, June 1, 2008

tENgOk kERetA

Aku pergi tgk kereta. Masa aku dan sayang sampai sana, diorg tgh buat kereta aku. Dah siap la 60%. Belakang kereta aku yg kemek tu dah cantik dah. Segala calar balar yg mmg sedia ada sebelum kejadian pun dah tak de dah. Bonet kereta pun dah jelita. hehehe...

Sebelum pergi aku call bengkel,sebab takut tutup hari ni. Tak mo la jadi cam hari tu. Dah sampai, tetiba tgk tutup pulak.

Tapi aku call banyak kali tak angkat-angkat. Tapi aku pergi juga sbb kali ni bukan pergi naik motor. Kami pergi naik kereta ayah mertua ku. Hehehe... Prihatin rupa-rupanya ayah mertua ku. Sayang dia kat menantu dia yg sorg ni..wakkk..!!!! Perasan...




4 comments:

rynn2506 said...

hah..kan dah cantik tu...nsb baik blanggar aritu..kalo x calar² lama tu masih ade lg..huhu...x kisah la kan..sbb bkn claim insurans ko pon kan..sian akak yg sengal tu....

Nurmala Mazlan said...

ish...nasib baik berlanggar pulak.. Nasib tak baik la tu. Sengsara aku 2 minggu tak de kereta. Patah sayap aku. Nasib baik ada 'kuda'...hehehe... a'ha..sian akak sengal tu. boy pon sian jugak..hehehe

misz_dini said...

esok keta dah siap...panjangla langkah ko ekk...

Nurmala Mazlan said...

misz_dini,
hah...tau tak pe.. tak de kete pun langkah aku agak panjang jugak,apatah lagi dah ada kete nnt. Lagi la panjang..