Wednesday, July 2, 2008

nURiN aDRiANa

Nak letak gambar anak sendiri,tak de anak lagi. Belum sampai masa pun. Nak taruk gambar anak buah sendiri,tak de adik beradik. So, tumpang la bermain-main,bermanja-manja,mengada-ngada dengan anak org lain.
Nama dia Nurin Adriana. Kepada kwn-kwn yg pernah bersekolah ngan aku dulu mesti tau sejarah 'Nurin' kan??
Tak de idea la nak tulis apa. Korang tgk je la gambar si kecil ni.




Tgh berangan la tu minah sorang ni. Perasan~~
p/s: Kepada sesiapa yg berkenaan,sila beri sumbangan gambar Haris Zikri

11 comments:

Ju-Lia said...

baik betulkan name HARRIS tu sebelum kene sound ngan aLong.
pengalaman..pengalaman..
wakakaka

Nidza@Umi said...

mana gambar anak aku??

ellyn said...

gebussnyeee...

suka tgk baby yg gebuss2 ni....

Nurmala Mazlan said...

Julia,
Wakk..uminya dah komen sebelum sempat aku tukar

Nidza&umi,
Umi, plzz read the entry completely..

Kak elyn,
A’ha..comel budak ni. Nakal juge.. Suka buli moyang dia..wakakaka

rynn2506 said...

ni ke makwe nubhan tu??

misz_dini said...

uik....nurin...ermm...manerlah dier ekk???

Nurmala Mazlan said...

azrin,
hehe.. ha'ah.. ni la makwe si Nubhan tu. Perasan tol.. siap amik call aku 'call' Nubhan. Pastu suh aku cakap ngan Nubhan.. Tidak..!!!

caya lah..

adini,
ntah la.aku pun tak dapat jejak dia..wakaka.. kak zura??

misz_dini said...

kak zura...wakkkk...mmg lost contact arr..tapi takat nak serang umah dier...bleh jerkk..masih ku ingat rumah dier tuee

Nurmala Mazlan said...

Adini,
Nak serang umah dia?? Erk..

aida said...

bolat nyeerrr diaaa.. hehehe.. La..gangster nyer kwn2 ko ni.. nk serang2 r...tmpar2 r... takut aku..
tgk cam aku.. ayu jer.. huhuhu..

Nurmala Mazlan said...

aida,
ayu nye aida...
wakakakaka