Wednesday, July 9, 2008

aCcPaC sYstEm


Haiz...!!!

Hari ni system aku buat hal pulak.. bila klik je " you do not have a licence to use this product".

uik..??? sejak bila pulak kena ada lesen ni.. Tapi bagus jugak kan? Dapat la aku berehat² tadi. Aku main e-mail ngan member² tak betul aku. wakakaka...!!!! Azrin,Adini and Thrisha..

Thrisha jerk tak de reply..Menciii..!!!!! Aku ym ngan Nuzul...

Kul 12.15 tadi baru system aku ok. Heh..cam malas pulak nak buat kerja..


p/s: pagi tadi aku buat air teh tak sedap. sapa tau buat teh cam mamak tu??

6 comments:

misz_dini said...

wakakaka...aku tau wat air teh..ko tukar ingredient...ko letak garam...telur mentah...pastu serbuk teh..jgn buang hampas dier...pastu ko letak air panas...esok ko tgk aper jadi kat ko..wakakkaka

azie said...

salam,
tq for visiting my blog
erm, kalau nak wat teh macam mamak, kena pakai teh serbuk. pastu kena tapis ngan stokin,ahaha

rynn2506 said...

erm..cane nak kawin ni..wat air teh pon x tau...heheheh..mala aku rindukan smbl pedas ko tu le...

Nurmala Mazlan said...

adini,
wakaka...kau buat dulu bai.. tgk apa jadi kat kat. kalau ok,i will follow you..

azie,
wakk..!!! stoking? kalau cam gitu,tak tertapis la sbb akunyer stoking koyak..

azrin,
aku tau wat air teh. tp nak cam mamak punya baru meletup. Alamak,mak buyung aku ni mengidam ker??

ellyn said...

cam mamak x tau la..tp cuba campur 2-3 jenis teh..agak kaw2 gak la...

itu la pojaan suamiku...heheheh..puji sendrik..

Nurmala Mazlan said...

kak ellyn,
pagi tadi kita buat lagi teh susu. hari ni punya lagi sedap dari semalam. hah..practise make perfect. tak lama lagi kaw la tu..