Monday, July 21, 2008

wEeKeNd

Hari Sabtu hari tu,aku dah janji ngan anak buah aku nak ajak dia g mandi kolam kat KLCC. Dan keesokan harinya,dia tuntut..wakakaka...

Petang tu aku bawa la dia pergi KLCC. Ada beberapa gambar aku attach kan. Tapi gambar aku tak de..huhu~~~ Sbb aku tukang ambil gambar je..Sayang yg melayan si kecil. So, gambar aku takde tapi gambar bakal ayah kepada anak aku je ada..wakakaka...

Love You sayang..







7 comments:

misz_dini said...

ader lagi ekk kolam tuee...aku ingat dah tutup ker..dah lamer tak gi situ bwk adik aku

Nurmala Mazlan said...

wakakaka...
ada lagi la..
mmg la dah lama tak bawa adik ko.
dah bz ngan jimmy jerk..

ellyn said...

bahagianye anak daress itu....

akak pun x pnah bwk askar dorang tu g kolam tu w/pun adam dah lama tuntut..ayah dia punya la mls sehh..nk gerak dr ptrjya ke klcc.. g kolam pun kat area2 umah jek..

rynn2506 said...

wah..kolam renang..dah lama x menikmati suasana berenang di kolam renang sejak mula preg ni....

Nurmala Mazlan said...

kak ellyn,
hehe..best kak..bawa la sekali sekala. kat situ ada taman permainan jugak.. budak² mesti suka.

azrin,
tak de la baper lama sangat kalau nak compare ngan aku yg dah berapa lama tak masuk kolam renang sbb aku tak tau berenang.. wakakaka

rynn2506 said...

kalo ko ade minat..mesti ko nak belajar sesuatu tu kan..?? same gak kalo swimming..aku kan suka swimming...xde la terror sgt tp xde la lemas kalo suh swim tu kan...

Nurmala Mazlan said...

azrin,
aku ada minat.. tapi aku takut..huhu~~