Monday, July 21, 2008

fERReRo rOcHeR

Masa hari Sabtu,lepas aku ngan sayang abis makan, aku buka peti ais tgk-tgk kot-kot ada kudap-kudap untuk dikunyah. Pastu aku ada ternampak satu bekas tu berisi coklat. Aku pun tertanya "coklat apa ni?"..

Wakk!!!!!!

Coklat masa aku bertunang aritu..wakakakaka...

Aku terlupa seh~~~ eh..boleh maklan lagi ker tak??
Ni la hantaran coklat aku dulu

Hah!! yg ni pulak rupa coklat yg aku terjumpa dalam peti ais aku..wakaka

4 comments:

misz_dini said...

wakkk..elok lagi ker baii???baper thn ko tak bukak peti ais baii???ko nie bair betull

Nurmala Mazlan said...

mmg la buka peti ais. tapi tak perasan bekas tu..kelmarin je baru perasan..sayang dowh nak makan..wakakakka..cam ni pon ada ek??

rynn2506 said...

-->Aku pun aku "coklat apa ni?"..

apa tu?? aku pon aku?? ko coklat ke??

wah...coklat basi....terlebih sudah..!!

Nurmala Mazlan said...

azrin,
hehehe...kau ni nampak je kan. aku dah betulkan dah..

coklat leh basi ker??#$#$#@%