Tuesday, July 15, 2008

tiLeS

Semalam kan aku halfday,selain nak hantar atuk gi klinik,aku kena ikut abah gi kedai tiles – Abah kan buat bisnes contactor kelas baper ntah aku tak tau,jadi aku suh mak amik abah je buat tiles kat umah atuk. Dari bg duit kat org lain,baik bagi bisnes kat abah kan?

Mak nak pasang tiles kat umah. Tak nak pakai tikar getah lagi. Bersempena aku nak kahwin ni. Kena la vass!! huhu~~ Lagi satu, untuk guna puasa & hari raya sekali. Sebab ye lah, ahli keluarga mak kan dah bertambah jer.. Nak berhari raya dengan ahli keluarga baru. Mak dah anak 2 org anak sekarang which is aku ngan sayang. Jadi nak letak la meja makan kat depan tu. Senang aku,sayang ngan mak nak berbuka puasa nanti. Sebab,sebelum ni,kalau nak berbuka, aku ni tak da hal sbb leh buka kat luar jer ngan kawan². Tapi sian ngan mak,kalau dia buka sorg kat umah tu, masa buka tu,makan kurma ngan minum air jerk. Maghrib jap. Sat gi dah lama maghrib berlalu baru mak tu berpeluang nak makan berat skit. Huhuhu~~~ sian kan?? Yer la,kitorang dok umah atuk aku. Umah tu kan ramai jerk..

Insyaallah thn ni segalanya akan berubah..!! Yayy..!!!!~~~

Berbalik pada cerita tiles tadi, disebabkan semalam hujan, abah tak jadi ajak aku gi kedai tiles tu. Tapi dia datang umah atuk bawa beberapa contoh tiles tu..





p/s: Beberapa contoh tiles tu. Tapi gambar tak baper jelas kan?? Sebenarnya kesemua tiles tu berwarna kehijau-hijauan.. Jadi lah..Layan~~~

11 comments:

zino said...

nak dapat menantu mak dia tentu setuju punya hehe

Nurmala Mazlan said...

uik..??

misz_dini said...

tak nampak ijau pun....takperlah..kadang2 mak kiter seronok wat bender tue semua...1st time plak tue nak timang menantu..wakakaka

mr. fabulous said...

makin bertambah kecoh la keluarga dia pasni...nk dpt menantu...x lama lg dpt cucu plak..hehe...keluarga makin besar makin seronok...
betul x?? kan?? kan?? kan??

Nurmala Mazlan said...

adini,
perhal pulak mak aku nak timang menantu?? Tu la,aku fikir² cam membazir jer. Tapi bila fikir balik biarlah.. Duit dia.. Dah baper thn dia bekerja untuk aku. Skang biar lah dia buat untuk diri dia sendiri pulak. Asalkan mak aku senang hati.

mr.fabulous,
hehe..mesti la seronok..awak pun rasa apa yg saya rasa kan? sebab tak lama lagi keluarga awak pon akan bertambah..best~~

ellyn said...

wahhh..
kalau rege baekk punya leh la soh abah mala wat kat umah akak lak ye...hehehe

Nurmala Mazlan said...

kak ellyn,
boleh je kak. Kalau akak nak buat cakap la ngan kita. Nnt kita cakap kat abah yg akak tu kawan kita..huhu~~~ promote bisnes nampak..

rynn2506 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Nurmala Mazlan said...
This comment has been removed by the author.
BuBbLeS said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Nurmala Mazlan said...
This comment has been removed by the author.